جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 مهر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سهمیه واردات فولاد تخت هند به اروپا تمام شد

به گزارش پلاتس، سهمیه کویل نورد گرم هند برای اکتبر تا دسامبر بالغ بر 169717 تن، سهمیه کویل نورد سرد 150937 تن و سهمیه گالوانیزه گرم 49651 تن بود و در حال حاضر تمام شده است.

سهمیه واردات فولاد تخت هند به اروپا تمام شد اخبار

به گزارش فولادبان،براساس داده‌های کمیسیون اروپا در 7 اکتبر، حجم فولاد تخت هند به طور گسترده‌ای بر سطح واردات اروپا غالب است و اکثر سهمیه‌های هندی در حال حاضر تمام شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که 34478 تن از سهمیه 70874 گالوانیزه گرم هند باقی‌مانده است.از سهمیه اختصاصی کویل نورد گرم روسیه، 264169 تن از مجموع تقریباً 416848 تن باقی‌مانده است.

در مورد سهمیه کویل نورد گرم ترکیه، 125622 تن از سهمیه کل 330388 میلیون تن باقی‌مانده است.به نظر می‌رسد که محصولات فولاد تخت هندی بر سهمیه واردات به اتحادیه اروپا در دوره اکتبر تا دسامبر تسلط داشته‌اند.

یکی از معامله‌گران اروپایی به S&P Global Platts گفت: من از سهمیه ترکیه شگفت‌زده شدم. انتظار داشتم که سهمیه آن بیشتر شود، اما به نظر می‌رسد که به این سرعت تخصیص داده نمی‌شود. تناژ ترکیه پایین‌تر از حد انتظار بود و همانطور که انتظار می‌رفت هند فوق‌العاده بالا بود. سهمیه گالوانیزه گرم حتی بدتر است و پیشنهادات زیادی در بازار داخلی وجود ندارد بنابراین قیمت‌ها باید قوی باشند.

حجم کل واردات کویل نورد گرم در انتظار تخصیص هند بالغ بر 205034 تن، معادل 121 درصد از سهمیه کل آن در 5 اکتبر بود که بیش از سهمیه اختصاصی این کشور یعنی 169717 تن بود.به طور مشابه، حجم واردات گالوانیزه گرم هند در 5 اکتبر 182438 تن بود که تقریباً 367.5 درصد از مجموع سهمیه 49638 تن بود.

همچون وضعیت واردات اکثر محصولات فولادی تخت هند، در قسمت فولاد بلند واردات میلگرد ترکیه روند مشابهی را نشان داد. داده‌های کمیسیون اروپا نشان می‌دهد که سهمیه اختصاصی برای واردات میلگرد ترکیه به اتحادیه اروپا به پایان رسیده است.

منابع مطلع گزارش دادند که کارخانه‌های ترکیه طی سه ماه گذشته حدود 110 هزار تن میلگرد به اروپا فروخته‌اند که از سهمیه مخصوص کشور آن فراتر رفته است.
یکی دیگر از معامله‌گران اتحادیه اروپا گفت: من فکر می‌کنم ارقام مشخص است، ما باید هزینه پرداخت کنیم.

این تاجر گفت دیگر از کارخانه‌های ترکیه خرید نمی‌کند. خواهیم دید که چگونه بسیاری از خریداران اروپایی مشتاق ریسک هستند. بهترین کار این است که ترکیه خود را به سهمیه‌بندی برساند تا در بازار جهانی به خریداران اتحادیه اروپا فروخته نشود.

حجم‌هایی که طی دوره اکتبر تا دسامبر ترخیص نمی‌شوند در بنادر منتظر تخصیص در دوره ژانویه تا مارس 2022 ذخیره می‌شوند، جایی که انتظار می‌رود خریداران هزینه ذخیره‌سازی را بپردازند.

یک منبع تجاری گفت: احتمالاً این اتفاق افتاده است و حجم آن در ماه ژانویه به طور حتم در بندر است. هزینه‌های ذخیره‌سازی در مقایسه با عوارض ضد دامپینگ چیزی نیست.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors