جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 مهر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کمبود فولاد در بازار آمریکا

با افزایش شکاف قیمت با سایر کشورهای جهان، تولیدکنندگان آمریکایی با کمبود فولاد روبرو هستند.

به گزارش فولادبان،ائتلاف تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فلزات آمریکایی (CAMMU) جدیدترین گزارش خود را درباره بازار فولاد منتشر کرد که در آن آمده است:‌ امروز روز تولید است، روزی برای جشن گرفتن تولید در ایالات متحده. متأسفانه، تولیدکنندگان آمریکایی همچنان برای یافتن فولاد مورد نیاز خود برای کمک به بهبود اقتصاد ایالات متحده از بیماری همه‌گیر کرونا تلاش می‌کنند.

کمبود عرضه فولاد، افزایش زمان تحویل و قیمت بالای فولاد همچنان چالش‌های مهمی را برای تولیدکنندگان فولادی آمریکایی ایجاد می‌کند.

ایالات متحده به جزیره‌ای از قیمت بالای فولاد تبدیل شده است. تولیدکنندگان آمریکایی در حال حاضر 1348 دلار پول بیشتری برای فولاد نورد گرم نسبت به رقبای خود در چین می‌پردازند و این اختلاف قیمت در ماه گذشته 38 دلار بیشتر شد.

تولیدکنندگان آمریکایی همچنین 856 دلار در تن بیشتر از رقبای اروپایی خود برای فولاد نورد گرم هزینه می‌کنند که در ماه گذشته 117 دلار افزایش یافته است. میزان استفاده از ظرفیت صنعت فولاد داخلی همچنان بالای 85 درصد است، بسیار بالاتر از هدف اعلام شده وزارت بازرگانی ایالات متحده (80 درصد) که به عنوان دلیلی برای اعمال تعرفه‌های فولاد توسط دولت ترامپ مورد استفاده قرار گرفت.

همه از بخش فولاد داخلی قوی و سالم ایالات متحده حمایت می‌کنند، اما واضح است که دیگر نیازی به حفاظت نیست. تولیدکنندگان آمریکایی که از فولاد استفاده می‌کنند نمی‌توانند فولاد مورد نیاز خود را با قیمت‌های رقابتی تهیه کنند و تجارت خود را با رقبای دیگر کشورها که قیمت‌های بسیار کمتری برای فولاد می‌پردازند از دست می‌دهند.

هنگامی که تولیدکنندگان فولاد کار خود را از دست می‌دهند، فولاد کمتری می‌خرند، این امر منجر به از دست دادن صنعت فولاد داخلی می‌شود زیرا تولیدکنندگان فولاد ایالات متحده فقط به بازارهای ایالات متحده خدمات می‌دهند و صادرات ندارند.

تولیدکنندگان آمریکایی همچنان به شدت به فولاد بیشتری در بازار نیاز دارند. زمان آن فرا رسیده است که دولت بایدن تعرفه‌های فولاد را لغو کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors