جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 مهر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استرالیا چشم انداز قیمت سنگ‌آهن را تا سال 2022 به زیر 100 دلار کاهش داد

وزارت صنعت، علوم، انرژی و منابع استرالیا پیش‌بینی کرده است که قیمت سنگ آهن تا پایان سال 2022 به زیر 100 دلار خواهد رسید.

به گزارش فولادبان؛ وزارت صنعت، علوم، انرژی و منابع استرالیا انتظار دارد قیمت سنگ‌آهن تا اواخر سال 2021 در حدود 150 دلار در هر تن باقی بماند و سپس تا پایان سال 2022 به 93 دلار در هر تن کاهش می‌یابد.

وزارت صنعت، علوم، انرژی و منابع استرالیا در گزارش سه‌ماهه منابع و انرژی خود اعلام کرد: کاهش تقاضای داخلی برای فولاد در چین به دلیل کندی فعالیت‌های ساختمانی و اجرای تعدادی از سیاست‌های پکن منجر به ضعیف شدن قیمت سنگ‌آهن شده است.

تقاضای فولاد از بخش ساخت‌وساز در پی تلاش‌های چین برای آرام کردن بازار املاک و کاهش سطح قابل توجه بدهی در اقتصاد این کشور، ضعیف شده است.

طبق این گزارش، پیش‌بینی می‌شود تقاضای جهانی فولاد در سال جاری 5.8 درصد رشد کند که نشان‌دهنده بهبود فعلی است که اکنون در اکثر اقتصادهای بزرگ پس از شیوع کرونا در حال انجام است. احتمال رشد متوسط در سال‌های 2022 و 2023 وجود دارد.

کند شدن روند بهبودی پس از سال 2021 و شیوع مجدد کرونا خطرات کلیدی را برای رشد جهانی و مصرف فولاد در نیمه دوم 2021 و پس از آن به همراه دارد.

تقاضای شدید برای فولاد عامل افزایش قیمت بیشتر محصولات فولادی در سراسر آمریکا، اتحادیه اروپا و آسیا در سه‌ماهه سوم سال 2021 است. همچنان انتظار می‌رود قیمت‌ها از نیمه دوم سال 2021 کاهش یابد، زیرا تقاضا کاهش می‌یابد و زنجیره‌های عرضه عادی می‌شود.

قیمت سنگ‌آهن در حال حاضر به طور قابل ملاحظه‌ای از بالاترین رقم 230 دلار در هر تن در ماه مه کاهش یافته است. کاهش تقاضای داخلی برای فولاد در چین-به دلیل کاهش فعالیت‌های ساختمانی و افزایش تعدادی از سیاست‌های کلیدی دولت برای محدود کردن مصرف و انتشار گازهای گلخانه ای-قیمت ها را تا اواسط ماه سپتامبر به 120 دلار در تن کاهش داد.

سیاست‌های کلیدی دولت در چین تاکنون تأثیر قابل توجهی بر تقاضای فولاد در سه‌ماهه سوم 2021 داشته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors