جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 مهر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد کم‌جان بورس در دومین روز معاملاتی هفته

بورس امروز هم توانست مانند دیروز مثبت عمل کند، اما این رشد چندان جاندار نبود و تنها توانست بورس را در کانال روز گذشته حفظ کند.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان؛ بازار سرمایه امروز هم مانند روز گذشته سبز بود، اما این سبز بودن چندان پررنگ نبود و تنها به اندازه‌ای بود که بتواند شاخص را در محدوده کانال 1.4 میلیون واحدی نگه دارد. شاخص کل تا پایان معاملات امروز 2 هزار و 601 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 424 هزار و 719 واحد رسید. از نظر کارشناسان بورس، اینکه هنوز خبری از مذاکرات شنیده نشده است، باعث شده است تا فعالان با احتیاط عمل کنند و معاملات کمتری نسبت به اوایل تابستان صورت گیرد.

شاخص کل هم‌وزن امروز چندان وضعیت خوبی نداشت و بر خلاف نماگر اصلی بورس، قرمز بود. این شاخص با افت یک‌هزار و 988 واحدی، در ارتفاع 420 هزار و 954 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی هم مانند شاخص اصلی بازار کمی صعود کرد و سهم‌های این گروه چندان با مورد توجه نبودند. شاخص فلزات اساسی امروز با رشد هزار و 601 واحدی، رقم یک میلیون و 107 هزار و 631 واحد را نشان داد.

نمادهای «کیمیاتک»، «فسبزوار»، «شبندر»، «برکت»، «شتران»، «فملی» و «شپنا» سهم‌هایی بودند که بیشترین تراکنش را داشتند. نمادهای «پارسان»، «فملی»، «فارس»، «رمپنا»، «وغدیر» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد «شستا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص گذاشتند. سه گروه فلزات اساسی، شیمیایی و فرآورده‌های نفتی، برترین گروه‌های صنعتی بودند.

امروز، نمادهای فولادی وضعیت مناسبی نداشتند و «فسبزوار»، «فپنتا» و «کویر» بیشترین افت قیمت را داشتند. «کچاد» رشد قیمت داشت، اما «کگل» به همان اندازه کاهش یافت و در بازار فرابورس هم نماد «ذوب» امروز قرمز به تن کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors