جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

نبود نظام کنترلی به تولید فولاد غیر استاندارد دامن زده

مدیرعامل وعضو هیات مدیره فولاد سفید دشت گفت: نبود یک سیستم مدون و به اصطلاح کامل کنترل کیفیت ازمواد اولیه تا فرایند تولید و نهایتا کنترل کیفیت محصول علت اصلی نابسامانی ها و آشفتگی های تولید محصولات فولادی در کشور است.  

محمود ارباب زاده در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: یکی از مهمترین دلایل تولید کالاهای بی کیفیت و بعضا غیر استاندارد، نبود و ضعف سیستم های کنترلی دقیق برای کیفیت است.

وی ادامه داد:در کشورهای بزرگ فولادسازی مثل چین و کره سیاست هایی طراحی و اجرا شده که فولادسازان کوچک را به شکلی به فولادسازان بزرگ برای استفاده بهینه از دانش آنها ارتباط می دهد.

مدیرعامل فولاد سفید دشت تصریح کرد: در کشورهای بزرگ فولادسازی چند شرکت بزرگ بیشتر وجود ندارد وشرکتهای کوچک فولادسازی به دلایل مختلف از جمله نبود توان خرید ، تجهیز نشدن آنها به سیستم های کیفیت و نبود توان کارشناسی و تجربه بالا ، تولید فولاد دارند اما سیستمهای لازم را برای تولید محصولات با کیفیت ندارند.

ارباب زاده گفت : همین حلقه مفقوده موجب شده شرکتهای کوچک با شرکتهای بزرگ تولید کننده  بنوعی به یکدیگر وصل شوند و  شرکتهای بزرگ با دانش و تجربه ای که دارند از شرکتهای کوچک تولید کنند ه حمایت کنند.

وی افزود: نتیجه این همکاری وهماهنگی بین شرکتها در کشورهای بزرگ فولاد ساز،این شده که  شرکتهای کوچک می توانند  محصولاتی باکیفیت و قابل اعتنا و استاندارد تولید و حتی به دیگر کشورها صادر کنند.

مدیرعامل فولاد سفید دشت تصریح کرد: مسئله ای که در شرکت های تولید کننده محصولات فولادی  کوچک در کشور قابل مشاهده نیست نبود یک سیستم مدون و به اصطلاح کامل کنترل کیفیت از مواد اولیه تا فرایند تولید و نهایتا کنترل کیفیت محصول است.

ارباب زاده گفت : این سیستم نظارتی باید با مشارکت فعالان بخش خصوصی ، وزارت صمت و استاندارد رونق دوباره بگیرد وفولاد ایران را از تولیدات  مسموم دور نگه دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors