جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 12 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مجوزهای دستوری فرصت دهد صادرات رونق می گیرد

معاونت بازرگانی ذوب و نورد کرمان گفت:حرکت همسو با بازارهای صادراتی جهانی رمز موفقیت بازار صادراتی محصولات فولادی کشوراست. 

صادرات فولاد

کیوان رحیم منش در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: برای اینکه کشوربتواند صادراتی موثر داشته باشد باید قیمت محصولات فولادی همسو با قیمت های جهانی باشد.

وی ادامه داد: اگر قیمت محصولات فولادی پایین تر یا بالاتر از قیمتهای جهانی باشد ایران نمی تواند همسو با تقاضاهای جهانی حرکت کند و تنها راه برای این موضوع حرکت درست و صحیح در جهت بازارهای صادراتی است.

معاونت بازرگانی ذوب و نورد کرمان تصریح کرد: موضوعی که در زنجیره فولاد بسیار اهمیت دارد این است که تساوی منافع در زنجیره فولاد باید یکسان و یکدست باشد اما این تناسب قیمتی در زنجیره فولاد دیده نمی شود.

رحیم منش گفت : در زنجیره نهایی فولاد برخی از سود بیشتر و برخی از سود کمتر برخوردار می شوند مثلا در انتهای زنجیره فولاد سود بسیار کم است و حتی بسیاری از مواقع سود سربسر می شود ولی در زنجیره های دیگر سود حداکثری نصیب فعالان ان حوزه می شود.

وی در پاسخ به سوال فولادبان افزود: در حال حاضر فولادسازان در شمش و اسلب بیشترین سود را می برند و بیش از بقیه زنجیره از منافع فروش فولاد منتفع می شوند و آمارهای دو سال گذشته حکایت از عملکرد صادراتی موفق فولادسازان دارد.

معاونت بازرگانی ذوب و نورد کرمان در پایان تاکید کرد: اگر بخشنامه های خلق الساعه و سیاستهای دستوری در حوزه فولاد کمتر صادر شود، روند افزایشی  صادرات به حرکت خود ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors