جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ریشه تولید برخی محصولات بی کیفیت عدم تامین به موقع مواد اولیه است

فعال صنعتی فولاد گفت: تامین به موقع و با قیمت مناسب مواد اولیه نقش مهمی در تولید محصولات استاندارد و با کیفیت فولادی دارد که این امر حاصل سیاستهای حمایتی دولتها از تولید کنندگان است.

محمدرضا هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: اگر مواد اولیه یک کارخانه فولادی به موقع تامین شود محصولات استاندارد و با کیفیت به بازار عرضه خواهد شد اما چنانچه مواد تولیدی یک کارخانه فولادی به موقع نرسد فولادساز برای ادامه حیات خود ناچار به تامین مواد اولیه از محصولات بی کیفیت و نامرغوب خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مانع زدایی ها و پشتیبانی از تولید تصریح کرد: علیرغم صراحت این توصیه باز هم برخی از کارخانه های تولید فولاد مجبورند برای ادامه حیات خود از محصولات بی کیفیت استفاده کنند که قطعا در تولیدات نهایی آنها اثر می گذارد و کیفیت محصولات کاهش می یابد.

این فعال صنعتی فولاد ادامه داد: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و غیر واقعی بودن قیمت محصولات فولادی در بازار، محصولات در بازار درجه بندی می شوند،به عبارت دیگر محصولات غیر استاندارد با قیمت کمتر مشتری خود را دارد.

هوشمند گفت:یکی از راه های بهود کیفیت توسعه بازارهای صادراتی است؛ چون داشتن چشم انداز قوی در بازار صادراتی موجب کنترل کیفی این محصولات در بازار داخلی و استمرار معاملات در بازارهای هدف صادراتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: صنایع فولادی با اجرایی شدن طرح تامین مواد اولیه می توانند در تولید محصولات خود از نظم ویژه ای برخوردار شوند که هم به بازار داخلی و هم بازار صادراتی  سرایت کند طرحی که در برنامه پیشنهادی وزیر صنعت جدید نیز گنجانده شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors