جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهلت یکماهه به صادرکنندگان فرصت اعمال تعهدات جامانده را می دهد

مسئول خرید گروه صنعتی فولاد یزدگفت:مهلت یک ماهه به صادرکنندگان محصولات فولادی شاید زمان کمی باشد اما شرایط خوبی را برای صادرکنندگان فراهم می اورد تا بتوانند تعهدات جامانده خود را اعمال کنند.

خسرو حجتی درگفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به مهلت یکماهه وزارت صنعت به صادرکنندگان برای صادرات محصولات خود افزود: در این بخشنامه  اتفاق خاصی نیفتاده است و در واقع فقط زمان دستور العمل صادرات تمدید شده ولی روال قبلی صادرات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با صدور بخشنامه و ارائه مهلت یک ماهه به صادرکنندگان بجای اینکه بخشنامه قبلی 25 مرداد خاتمه پیدا کند، تا اول مهر یعنی حدود یک ماه دیگربه صادرکنندگان مهلت صادراتی داده شد.

مسئول خرید گروه صنعتی فولاد یزد تصریح کرد: شاید این مهلت برای صادرکنندگان کافی نباشد اما زمان و شرایط خوبی را برای صادرکنندگان فراهم می اورد تا بتوانند تعهدات جامانده خود را اعمال کنند.

حجتی افزود: مهلت یک ماهه زمان کمی است اما با این مهلت دستکم صادرکنندگان خواهند توانست فعالیتهای صادراتی خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به تغییر کابینه دولت سیزدهم وانتصاب وزیر جدید صنعت گفت : با حضور اقای فاطمی امین وزیر جدید صنعت قطعا این وزارتخانه و تمام زیر مجموعه های آن از جمله صنایع فولادی شاهد دستورالعمل های جدیدی خواهند بود و در این مدت و تا قبل از صدور بخشنامه های جدید صادرکنندگان می توانند با روال قبلی به فعالیتها و تعهدات صادراتی خود سرو سامان دهند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors