جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 02 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرکت‌ها کف عرضه را رعایت کنند و صادرات داشته باشند/ آخرین مهلت وزارت صمت به متخلفان

مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با اشاره به اینکه تولیدکنندگان یک ماه دیگر فرصت دارند تا محصولات خود را صادر کنند، گفت: شرکت‌ها باید در این مهلت یک ماهه کف عرضه خود در بورس را رعایت کنند تا نامشان در فهرست صادرکنندگان باقی بماند.

شرکت‌ها کف عرضه را رعایت کنند و صادرات داشته باشند/ آخرین مهلت وزارت صمت به متخلفان اخبار صادرات

سیف‌الله امیری در گفتگو با فولادبان در رابطه با مهلت یک ماهه وزارتخانه به صادرکنندگان گفت: با توجه به تعطیلی‌های اتفاق افتاده در ماه‌های گذشته و ضرر و زیان شرکت‌های فولادی در پی قطعی‌های مکرر برق صنایع فولادی، این کارخانه‌ها نمی‌توانستند محصولات خود را در بورس عرضه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با نامه‌نگاری‌هایی که تولیدکنندگان با وزارتخانه داشتند، تصمیم بر این شد که به این تولیدکنندگان مهلتی یک ماهه داده شود تا محصولات در گمرک مانده خود را که مشکلاتی برای صادرات داشتند، صادر کنند تا بتوانند ضرر و زیان خود را در نبود برق جبران کنند و همچنین، محصولات تولید شده خود را در بورس کالا عرضه کنند.

مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با تأکید بر اینکه این آخرین مهلت تولیدکنندگان خواهد بود و قابل تمدید نیست، افزود: آمار عرضه هر شرکت بر اساس اطلاعاتی که بورس کالا در اختیار وزارت صمت قرار می‌دهد، به دست آمده است و قانون مطابق با عرضه‌های تعیین شده برای هر شرکت بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار اجرا شده است.

امیری در پایان گفت: شرکت‌هایی که در این یک ماه نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، از لیست صادرکنندگان حذف خواهند شد و تا زمانی که کف عرضه در بورس کالا را رعایت نکنند، مجوز صادرات دریافت نخواهند کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors