جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ساخت یک میلیون مسکن شدنی است

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن گفت: برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی باید سازمان ها ، ارگان ها و نهادهای دولتی و خصولتی پایشان را ازروی گلوی بخش خصوصی بردارند.

فرشید پورحاجت در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: ساخت یک میلیون واحد مسکونی کاری بسیار دشوار اما شدنی است و  باید دولت با فراهم کردن شرایط و زیر ساختهای آن،دستیابی به این هدف را ممکن سازد.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که فضای کسب و کار برای بخش خصوصی مسکن فضای خوبی نیست و شرایط سختی بر بخش خصوصی حاکم است.برای ساخت این تعداد واحد مسکونی  سازمانها ، ارگانها و نهادهای دولتی و خصولتی باید پایشان را ازروی گلوی بخش خصوصی بردارند.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن ادامه داد: فراهم شدن شرایط ساخت یک میلیون واحد مسکونی به تصمیمات دولت و سیاست های دولتی وابسته است، لذا دولتی ها باید ویژه خواری هایشان را کنار بگذارند و تکالیف خودشان را درحوزه تسهیل گری انجام دهند تا بخش خصوصی بتواند به وظیفه خود عمل کند.

پورحاجت گفت: بخش عمده ای ازهزینه های تولید مسکن به  مجوزها و هزینه های مختلفی که دستگاههای حوزه مسکن از سازندگان مسکن دریافت می کنند مربوط می شود.

وی افزود: صرف ساعت های متوالی در کریدور سازمانها و ارگانهای مختلف برای کسب تاییدیه و به پا کردن کفش فولادی از دیگر هزینه های پنهان سازندگان بخش خصوصی برای کسب مجوزها است.

دبیرکانون سراسری انبوه سازان در پایان تاکید کرد: وقتی قیمت مصالح و ساختمانی و فولاد به قیمت ها جهانی تنه می زند؛نمی توان انتظار ورود سرمایه به این بخش را داشت؛علاوه بر ثبات سیاست ها باید بازار هم کنترل شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors