جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تنظیم بازار زنجیره فولاد و بازارهای صادراتی محور برنامه وزیر جدید صنعت  

مدیرکل روبط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت:در برنامه وزیر پیشنهادی به تنظیم بازار زنجیره فولاد و بازارهای صادراتی و فعال سازی ظرفیت زنجیره معادن توجه خاص شده است. 

محمد سپهر در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان درباره برنامه های وزیر صنعت دولت سیزدهم افزود:در برنامه پیشنهادی آقای فاطمی امین به معدن وصنایع معدنی نگاه تخصصی شده و الزامات رسیدن به اهداف مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این برنامه همچنین به فعال سازی ظرفیت زنجیره معادن، اقتصادی کردن معادن کوچک مقیاس ،ارتقای ایمنی در معادن ، تقویت صندوق های پیشتیبانی به دلیل ریسک بالای فعالیت های معدنی و ارتقای زیرساخت ها توجه ویژه شده است.

مدیرکل روبط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ادامه داد: از نکات مثبت برنامه فاطمی امین توجه به تنظیم بازار زنجیره فولاد و بازارهای صادراتی آن بر رفع چالشهایی چون قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان ،  حمل و نقل ریلی وجاده ای و تامین زیرساخت و مواد اولیه تاکید شده است.

سپهر افزود: دربرنامه پیشنهادی اقای فاطمی امین به اکتشافات معادن ونوسازی ماشین آلات معدنکاری توجه ویژه شده تا زمینه تولید 55 میلیون تن محصولات فولادی در سال 1404 محقق شودوامیداست با حمایت دولت از بخش معدن و صنایع معدنی زمینه اشتغال و افزایش درآمد ارزی کشور بیش از گذشته فراهم شود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors