جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد 30 هزار واحدی شاخص کل

بازار سرمایه امروز هم تقریبا یکدست ظاهر شد و افزایش تقاضا در بازار باعث شد که شاخص کل بورس 30 هزار واحد رشد کند.

به گزارش فولادبان؛ بازار سرمایه چند روزی است که روند صعودی به خود گرفته است. امروز نیز مانند روز های گذشته معاملات در روند مثبت بازار انجام شد و در نهایت بازار به رنگ سبز بسته شد.

کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که رسیدن دلار به کانال 30 هزار تومان،سیگنال مناسبی برای بازار سهام و رسیدن به شاخص دو میلیون واحدی می‌باشد.

امروز، نماگر اصلی بورس  30 هزار و 778 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 484 هزار و 590 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات، 4 هزار و 162 واحد افزایش داشت و رقم 422 هزار و 331 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز افزایش یافت . در نهایت با رشد 30 هزار و 676 واحدی به رقم یک میلیون و 181 هزار و 358 واحد رسید. امروز در بین نمادهای فولادی فقط نماد «فسرب» قرمز رنگ بود.

امروز نیمی از نماد های گروه کانی های غیر فلزی سبز رنگ و نیمی دیگر قرمز رنگ بودند.در این گروه، نماد «کفرا» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را  داشت. امروز گروه محصولات شیمیایی، فقط 5 نماد به افت قیمت همراه بودند. امروز تعداد بیشتری از نمادهای گروه خودرو قرمز رنگ بود و نماد «خنصیر» با افت 3.5 درصدی بیشترین ریزش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند مثبت داشتند.

امروز  نماد «کساوه» بیشترین رشد و نماد «غدام» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فارس» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors