جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دخالت‌های دستوری کنار گذاشته شود

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور با تأکید بر افزایش تقاضای فولاد در جهان گفت: دولت جدید باید با کنار گذاشتن سیاست دخالتی، به فکر توسعه و تقویت صادرات و بهره‌مندی از فرصت صادرات باشد.

وحید یعقوبی در گفتگو با فولادبان در راستای انتظارات فولادسازان از دولت آینده گفت: دولت جدید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور شرایط خیلی سختی را پیش رو خواهد داشت، اما اگر تصمیم‌گیری‌ها مبتنی بر کار کارشناسی شده و اعتماد به تشکل‌ها و بخش خصوصی باشد، خیلی سریع‌تر و بهتر می‌تواند به مسائل رسیدگی و آن‌ها را حل کند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اصولی که وجود دارد، پرهیز از دخالت‌های دستوری در بازار است که آقای رئیسی هم به صراحت نسبت به آن تأکید کرده‌اند و انتظار داریم دولت جدید هم نه در فاز بخشنامه‌های دستوری و نه در فاز قیمت‌گذاری دستوری عمل نکند و مبتنی بر عرضه و تقاضا عمل کند.

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور با تأکید بر کارآمد بودن شورای آهن و فولاد در دولت آینده، افزود: دولت جدید می‌تواند از شورای آهن و فولاد و خود تشکل‌ها با واگذار کردن برخی از اختیارات غیر حاکمیتی به آن‌ها، ازا این گروه‌ها به عنوان یک رگولاتور استفاده کند تا مشکلات بین تشکل‌ها حل شود.

یعقوبی در پایان تأکید کردک دولت باید متوجه باشد که بر اساس پیش‌بینی انجمن جهانی فولاد، سال 1400 تقاضای فولاد در دنیا افزایش پیدا خواهد کرد و این برهه زمانی فرصت طلایی برای صادرات فولاد ماست بنابراین، دولت باید به این فرصت توجه کند تا در حد توان تقویت و توسعه صادرات فولاد را داشته باشیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors