جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صنعت فولاد چین انتظار کاهش تولید گسترده‌تری را دارد

به گفته یکی از نهادهای مهم صنعت چین، این کشور ممکن است با کاهش گسترده‌تر تولید فولاد خام مواجه شود.

به گزارش فولادبان و به نقل از بلومبرگ؛ اتحادیه آهن و فولاد چین در کانال Wechat خود با بیان چشم‌اندازهای بازار فولاد در نیمه دوم سال 2021 اعلام کرد: به علت ملاحظات زیست‌محیطی دولت، در تولید فولاد خام کاهش قابل توجهی رخ خواهد داد.

تولید روزانه فولاد خام در کارخانجات اصلی چین در 10 روز اول جولای نسبت به ماه ژوئن 5.6 درصد کاهش یافت و اکثر کاهش‌ها در استان‌های شانشی، هوبی و هبی و کارخانه‌هایی از جمله گروه فولاد Baowu  و گروه HBIS انجام شد.

بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده فولاد در جهان در حال اعمال فشار بر صنعت فولاد برای مهار آلودگی، محدود کردن تولید و حفظ عرضه بیشتر در داخل است. تلاش‌های پکن برای کاهش تولید فولاد پس از رکورد سال گذشته تاکنون موفقیت محدودی داشته است، به طوری که با افزایش حاشیه سود فولاد، تولید در نیمه اول 12 درصد افزایش یافته است. با این وجود، تولید فولاد در ماه ژوئن 5.6 درصد کاهش یافت.

اتحادیه آهن و فولاد چین افزوده که ممکن است صادرات فولاد پس از وضع تعرفه‌های بیشتر این کشور بر محموله‌های صادراتی، کاهش یابد. پیش‌بینی می‌شود تقاضای داخلی برای فولاد نیز در نیمه دوم امسال کاهش می‌یابد.

در صورت متعادل بودن عرضه و تقاضا، ممکن است قیمت فولاد در محدوده فعلی تثبیت شود، هرچند انتظار می‌رود افزایش مداوم قیمت سنگ‌آهن و دیگر مواد اولیه، حاشیه سود کارخانه‌ها را تحت فشار قرار دهد. کارخانه‌ها باید بر کاهش هزینه‌های مواد اولیه برای حفظ ثبات عملیاتی تمرکز کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors