جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

القایی ها از قطعی برق آسیب جدی دیدند

فعال صنعتی فولاد گفت: القایی ها و واحدهای کوچک زنجیره فولاد از قطعی برق آسیب جدی دیدند.

محمد رضا هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به توافق دو جانبه انجمن فولاد و وزارت نیرو درباره تخصیص سهمیه برق و انرژی افزود: باتوجه به خسارت اخیر فولادسازان در مقایسه با دیگر صنایع ناشی از خاموشی و قطع برق باید گفت در این مدت  به فولادسازان به ویژه فولادی های خرد و القایی ها اجحاف و صدمه بیشتری وارد شده است.

وی تصریح کرد: از انجا که شمار کارخانه های فولادی تولیدی بویژه القایی ها در کشور زیاد است  و ازطرف دیگرجامعه کارگری زیادی را پوشش می دهند ، باتوجه به مذاکرات انجمن فولاد با وزارت نیرو باید با بررسی تعهدات کارخانه هایی القایی فولادی ، آنها را در انجام تعهداتشان یاری دهند و با تخصیص برق و انرژی موجب افزایش ظرفیت تولید آنها شوند.

این فعال صنعتی افزود:در حوزه تولید محصولات فولادی بویژه حوزه القایی یک مشکل اساسی وجود دارد و آن اینکه کارخانه های اسفنجی یا به علت داشتن برق و انرژی و یا اینکه از قبل بیش از حد تولید داشته اند محصولاتشان دپو شده است.

هوشمند گفت: در واقع آهن اسفنجی موجود بود اما نقدینگی نبود و در این شرایط نیروی محرکه ای لازم بود تا کارخانه های ذوب و القایی از ظرفیت زنجیره استفاده کنند که هم آهن اسفنجی را به فروش برسانند و هم خود وارد عرصه تولید بیشتر شوند که با مذاکرات انجمن فولاد و وزارت نیرو این شرایط مهیا خواهد شد.

وی ادامه داد: کار ارزشمند انجمن فولاد درمذاکره با وزارت نیرو در تخصیص انرژی صنایع در حالی صورت گرفته است که این تصمیم با شرایط جوی کشور هماهنگ شده است تا وزارت نیرو دستش بازتر باشد و بتواند به این فضا کمک  کند و امیدواریم با تامین برق زنجیره فولاد کارخانه های ذوب و القایی و اسفنجی از تمام ظرفیت تولید خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors