جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فولادسازان به دنبال منافع خود در هیئت مدیره بورس کالا هستند

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به اینکه بخش خصوصی هم می‌تواند با انسام عضوی در هیئت مدیره بورس کالا داشته باشند، گفت: انتخاب شدن به عنوان عضو هیئت مدیره بورس کالا منافعی دارد و به همین دلیل است که رقابت برای رسیدن به این صندلی‌ها بین شرکت‌های دولتی تنگاتنگ است.

فولادسازان به دنبال منافع خود در هیئت مدیره بورس کالا هستند اخبار بورس کالا

نادر سلیمانی در گفتگو با فولادبان در رابطه با اعضای جدید هیئت مدیره بورس کالا گفت: اعضای هیئت مدیره بورس کالا بر اساس انتخاباتی که در مجمع این شرکت انجام شده‌است، برگزیده شده‌اند و سه فولادساز بزرگ کشور به دلیل انسجام مدیریتی خود به عنوان اعضای اصلی این شرکت انتخاب شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان بخش خصوصی هم بتوانند در مدیریت خود یک انسجام برقرار کنند، می‌توانند یک سید در بورس کالا داشته باشند و در کنار فولادسازان بزرگ، عضوی از هیئت مدیره بورس کالا باشند، اما اینکه خوشبختانه یا متأسفانه، فولادسازان بزرگ به عنوان اعضای این هیئت مدیره انتخاب می‌شوند، قانونی است و موارد قانونی آن هم رعایت می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تأکید کرد: فعالان بخش معدنی و نوردکاران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با یک هماهنگی یک سید در هیئت مدیره بورس کالا داشته باشند تا منافع بخش خصوصی هم حفظ شود.

سلیمانی در پایان افزود: بعید می‌دانم که فولادسازان بخواهند تنها در جهت منافع خود سیاست‌گذاری کنند چراکه بورس محل کشف قیمت است و تلاش این افراد هم به این جهت است که کشف قیمت به صورت منطقی انجام شود بنابراین باید به صورت اقتصادی به آن نگاه کرد و طبیعی است که منافع این شرکت‌ها در بورس کالا بیشتر باشد. به همین دلیل، رقابت برای به دست آوردن صندلی‌های هیئت مدیره بالاست.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors