جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تعطیلی سه هفته ای قطعی برق فرصتی برای تعمیر و اورهال صنایع

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: قطعا با تعطیلی سه هفته ای صنایع ، ظرفیت تولید صنایع کاهش خواهد یافت اما با توجه به گرمی هوا و فرارسیدن فصل امتحانات مدارس هیات دولت تصمیم گرفت با تعطیلی سه هفته ای صنایع عموم مردم با مشکل برق مواجه نشوند.

تعطیلی سه هفته ای قطعی برق فرصتی برای تعمیر و اورهال صنایع اخبار خاموشی صنایع

سیف‌الله امیری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به قطعی برق صنایع افزود: برق غیر قانونی قطع نشده بلکه مصوبه هیات دولت بوده است و معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزارت نیرو مصوبه قطع برق شرکتهای فولادی و سیمانی و کار با ظرفیت  ده درصد ی تا سه هفته آینده را ابلاغ و صادر کرده است .

وی در پاسخ به سوال فولادبان مبنی براینکه قطعی برق صنایع ، خلاف قانون ماده 25 فضای کسب و کار است ، تصریح کرد: من درباره این قانون چیزی نمی دانم و وظایف من هم در حدی نیست که در این باره قضاوت کنم ولی قطعا کسانی که این طرح را به تصویب رسانده اند  قوانین را بررسی کرده اند.

مدیرکل دفترصنایع معدنی وزارت صمت در ادامه گفت: در حال حاضرشرایط حاد و اضطراری برای خانوارها بوجود آمده ومن فکر می کنم با توجه به گرمی هوا و فرارسیدن فصل امتحانات مدارس هیات دولت تلاش کرده است با تعطیلی سه هفته ای صنایع عموم مردم با مشکل برق مواجه نشوند.

امیری تاکید کرد: قطعا با تعطیلی سه هفته ای صنایع ، ظرفیت تولید نیز کاهش خواهد یافت منتهی باید کارخانه ها و شرکتهای تولید فولاد را تشویق کرد که ظرفیت تولیدشان را به حدی برسانند که پیش از سه هفته تعطیلی تولید می کردند.

وی افزود:بسیاری از شرکتهای فولادی و سیمانی می توانند دردو تا سه هفته قطعی برق ، کوره هایشان را اورهال کنند و مشکلات تعمیراتی و تعویض توربین هایشان را داشته باشند و این محدودیت را به فرصت تبدیل کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors