شنبه سرخ بازار سرمایه

بازار سرمایه اولین روز معاملاتی هفته خود را با رنگ سرخ آغاز کرد و شاهد افت در اکثر سهم‌های بازار بودیم.
تحلیل بازار

به گزارش فولادبان؛ در دقایق ابتدایی امروز، بازار بورس با افت شاخص کل همراه بود. این روند تا پایان معاملات ادامه پیدا کرد تا در اولین روز هفته معاملات با رنگ قرمز پایان یابند.

امروز، نماگر اصلی بورس 11 هزار و 306 واحد افت کرد و به یک میلیون و 270 هزار و 729 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن  در انتهای معاملات، 96 واحد ریزش داشت و رقم 392 هزار و 489 واحد را نشان داد.

فولادی‌ها نیز امروز با روند بازار همسو شدند تا این شاخص نیز امروز قرمز رنگ بماند. در نهایت با کاهش 14 هزار و 177 واحدی به رقم 965 هزار و 507 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند منفی داشتند و نماد «فمراد» با افت  نزدیک به 5 درصد، بیشترین ریزش را در بین نماد های فولادی داشت.

امروز اکثر نماد های گروه کانی غیرفلزی قرمز رنگ بودند و نماد «کپشیر» با افت نزدیک به 10 درصدی بیشترین ریزش را در بین نماد های این گروه داشت. گروه محصولات شیمیایی شاهد تعادل در تعدادنماد های منفی و مثبت خود بود. اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و فقط 3 نماد رشد داشتند. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند منفی داشتند.

امروز  نماد «دسینا» بیشترین رشد و نماد «خزر » بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فارس» امروز بیشترین تاثیر در روند نزولی  شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *