جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ورق فولادی مورد نیاز مشتریان خرد را تعاونیها تامین می کنند

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: تعاونی ها درمراکز استانها ورق فولادی مورد نیاز تولیدکنندگان خرد را با خرید از  بورس کالا ، تامین می کنند و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سیف الله امیری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فولادبان درخصوص تامین ورق فولادی تولیدکنندگان خرد افزود: تعاونی ها در مراکز استانها برای خریداری ورق فولادی در میزان محدود فعالند و نمایندگان تعاونی ها اغلب  از بورس کالا محصولات مورد نیاز مشتریان خود را خریداری می کنند و هیچ مشکلی نیست.

وی تصریح کرد:اما موضوعی که باید بدان توجه کرد این است که هرگونه معامله محصولات فولادی خارج از بورس کالا ممنوع است لذا باید به دنبال راهکاری روشن برای این مسئله پیدا کرد.

امیری تصریح کرد: مقاطع طویل در بورس کالا خریدار کمتری دارند چون کالای نهایی است اما در مورد ورق فولادی باید گفت در کشور مقداری کمبود ورق فولادی زیر پنج میلیمتر داریم که قبل از عید دستور کاهش تعرفه برای واردات صادر شده است.

وی افزود: کمبود ورق هم طی یکی دو ماه آینده در کشور حل خواهد شد و چنانچه کمبود ورقی هم در داخل کشور وجود دارد امکان واردات آن از طریق واحدها وجود خواهد داشت و قیمت آن هم از بازارهای جهانی کمتر خواهد بود.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت درباره تخصیص سهمیه ها نیز گفت: تخصیص سهمیه تولیدکنندگان از طریق سامانه بهین یاب خواهد بود و هرتولیدکننده ای که خط تولید داشته باشد و در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده باشد می تواند سهمیه خود را از طریق بهین یاب از بورس کالا خریداری کند .

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors