جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 31 خرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فولادسازان لاتین به دنبال جایگزینی فولاد ارزان چین هستند

فولادسازان از مکزیک تا آرژانتین می‌خواهند وابستگی روزافزون آمریکای لاتین به فولاد چین را کاهش دهند و فشار غول آسیایی برای پاک‌سازی صنعت خود می‌تواند یک کاتالیزور برای این هدف باشد.

فولادسازان لاتین به دنبال جایگزینی فولاد ارزان چین هستند

به گزارش فولادبان به نقل از بلومبرگ، از آنجا که تولید فولاد چین به شدت بالا رفته، پکن به دنبال تعدیل بازار فولاد از طریق کنترل آلودگی و کاهش ظرفیت است.

به گفته الخاندرو واگنر، رئیس انجمن فولاد آمریکای لاتین، Alacero، درنهایت، این سیاست‌ها می‌تواند دریچه‌ای برای تولیدکنندگان آمریکای لاتین مانند Ternium SA و Gerdau SA برای جایگزینی وارداتی که بیش از یک‌سوم تقاضای منطقه را تشکیل می‌دهد، باز کند.

واگنر در مصاحبه‌ای گفت: برای استفاده کامل از کاهش بالقوه تولید چین در آینده، دولت‌های آمریکای لاتین باید شرایطی را فراهم کنند که به تولیدکنندگان فولاد در رقابت جهانی مانند کم کردن بار مالیاتی و ساده‌سازی لجستیک و دیوان‌سالاری کمک کند.

واگنر گفت: اگر فولاد مازاد با قیمت‌های پایین به آمریکای لاتین ریخته نشود، آمریکای لاتین می‌تواند فولاد بیشتری تولید کند و البته فولاد سبز.

وی افزود: در حال حاضر، کشورهای آمریکای لاتین عوارضی دارند که بیش از حد سود تولیدکنندگان را می‌بلعد. کشورهای منطقه همچنین باید زنجیره‌های تأمین را بهبود ببخشند که حمل کالاها در داخل کشور به همان اندازه که کالاهای آنها از چین آورده می‌شود، تمام شود.

گزارش اخیر انجمن فولاد آمریکای لاتین نشان می‌دهد که صنعت فولاد منطقه به سطح تولید قبل از همه‌گیری کرونا بازگشته است، اگرچه واردات همچنان خطرناک است. رونق ساخت‌وسازهای مسکونی و تجاری به بهبود بازار فولاد کمک کرده است اما عدم اطمینان در مورد واکسیناسیون همچنان وجود دارد.

معاملات آتی فولاد حتی پس از عقب‌نشینی در ماه گذشته همچنان در سطح بالایی است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors