جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 خرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

گره زدن بازار داخل با صادرات از اساس اشتباه است

دبیر رسته نورد انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: با بهانه تنظیم بازار داخل بسیاری از بازارهای صادراتی فولادسازان را از بین بردند.

بهادر احرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فولادبان با اشاره به سیاست آزادسازی صادرات افزود: سیاست صادراتی در دو سال گذشته بزرگترین چالش برای فعالان صنعت  فولاد بود زیرا این چالش موجب شد تنظیم بازار داخل  به صادرات گره بخورد و این امر  ضرر و زیان بسیاری ازشرکتها را که در دو سال اخیر بازارهای صادراتی اشان را توسعه داده بودند، موجب شد.

وی تصریح کرد: صنایع فولاد بویژه در بخش صادرات در کمتر از 40 ماه ، پنج شش بخشنامه تنظیم بازاری داشت که تمام این بخشنامه ها محتوایی التزام آور ، تهدیدکننده  و جریمه بود که دنبال کردن این قوانین و مقررات برای تولید کنندگان غیر ممکن بود.

دبیر رسته نورد انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: محدودیت صادرات برای تعادل و تنظیم بازار داخل موجب کاهش ارزآوری و از دست رفتن بازارهای صادراتی شد ، اتفاقی که آمارهای گمرک و وزارت صمت هم صحت آن را تایید می کنند.

احرامیان در پایان سخنانش گفت: در حال حاضر رویکرد خوبی برای آزادسازی صادرات محصولات فولادی در پیش است و اگر بخواهند تنظیم بازار را از بازار محصولات  صادراتی جدا کنند نتیجه امیدوار کننده ای برای بازار داخل را نیز شاهد خواهیم بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors