فشار حقوقی ها بازار را قرمز کرد

امروز در دقایق ابتدایی بازار، شاخص کل با رشد همراه بود اما تا انتهای بازار روند نزولی به خود گرفت.

به گزارش فولادبان، در بازار امروز شاخص کل با روند مثبت آغاز به کار کرد اما تا انتهای معاملات روند نزولی به خود گرفت.شاخص هم وزن و شاخص فلزات اساسی که در دقایق ایتدایی امروز رنگ قرمز داشتند، به همین روند ادامه دادند و در دقایق پایانی نیز با ریزش همراه بودند.

امروز، نماگر اصلی بورس 44 واحد ریزش کرد و به یک میلیون و 150 هزار و 159 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات، 2 هزار و 946 واحد ریزش داشت و رقم 373 هزار و 374 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی امروز با ریزش همراه بود و با افت 110 واحدی، روی خانه 912 هزار و 775 واحدی ایستاد. اکثر نماد های فولادی امروز روند منفی داشتند اما شاهد رشد در نماد های فولاژ، فجر، فرآور و فمراد بودیم.

در گروه محصولات كاني غيرفلزي بیشتر نماد ها ریزش داشتند و نماد کپشیرح با ریزش حدود 8 درصدی بیشترین ریزش را در بین نماد های این گروه داشت. گروه محصولات شیمیایی روز معتدلی را به خود دید و نیمی از نماد های آن مثبت بودند. اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات قرمز رنگ بودند و در این بین فقط 9 نماد رنگ سبز به خود دیدند. گروه بانکها و موسسات اعتباری نیز شاهد برابری در ریزش ها و رشد های نماد های خود بود.

امروز نماد «باران» بیشترین رشد و نماد«سصفها» بیشترین ریزش را داشتند. نماد معدنی «کگل» باز هم بیشترین تاثیر در شاخص را داشت.

گمانه‌زنی های فعالان بازار سرمایه حاکی از آن است که با اعلام خبر حضور ‎سید ابراهیم رئیسی در تالار بورس، حقوقی های دولتی عرضه های سنگینی رو شروع کردند و ‎شاخص افت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *