جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازار سرمایه همچنان سرخ پوش است

بازار سرمایه امروز هم به افت‌های خود ادامه داد و باز هم سرخپوش شد.

به گزارش فولادبان؛ بازار سرمایه امروز هم به حرکت در جهت منفی خود ادامه داد و همچنان در حالت خرسی خود مانده است به گونه ای اثر کاهش قیمت سهام شاخص ساز روی سهم های کوچک و به تبع آن شاخص هم وزن و حتی فلزات اساسی نیز اثر منفی گذاشته است.

شاخص کل از همان ابتدا روی ریل نزولی بود و فشار فروش ها تا پایان معاملات به گونه ای بود که نماگر اصلی بازار ریزش 15 هزار و 591 واحدی داشت و به عدد یک میلیون و 871 واحد رسید در حالی که نمادهای فولادی و بانکی هم حال روز خوبی را نداشتند.

شاخص کل هم‌وزن نیز امروز یک هزار و 207 واحد افت کرد و به 420 هزار و 811 واحد رسید تا سرایت حال بد شاخص سازها را نشان دهد حتی شاخص فلزات اساسی در روزی که سهم های این گروه جامه سرخ به تن داشتند با افت 21 هزار و 505 واحدی روی پله 861 هزار و 763 واحد توقف کرد.

در معاملات روز جاری، نمادهای «اپال»، «شستا»، «وپاسار»، «اپال»، «وبصادر»، «فولاد» و «وتجارت» بیشترین تراکنش را داشتند، اما نماد «اپال» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «فولاد»، «فارس»، «کچاد»، «تاپیکو» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را روی روند حرکتی شاخص کل داشتند.

در میان نمادهای فولادی بازار سرمایه هم، همه نماد ها سرخ پوش بودند و در این میان، نمادهای «کاوه»، «کویر» و «فولاد» بیشترین افت قیمت را داشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors