جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش عوارض واردات در چین باعث افزایش قیمت شمش CIS شد

اطلاعات در مورد رژیم جدید مالیاتی برای واردات شمش فولادی به چینکه از روز شنبه 1 مه آغاز شد، به روند صعودی قیمت شمش CIS افزود.

به گزارش فولادبان در روز چهارشنبه 28 آوریل، وزارت دارایی چین اعلام کرد که به منظور تضمین بهتر تأمین منابع فولادی و توسعه کیفیت صنعت فولاد داخلی، تعرفه واردات برای برخی از محصولات فولادی از جمله شمش از مبدأ خارج از اتحادیه جنوب شرقی ملل آسیا (آسهآن) از 2 درصد فعلی به صفر کاهش می‌یابد.

در همین زمینه، یک منبع تولیدکننده به Fastmarkets گفت: با این تصمیمچین هم قیمت‌ها و هم حجم صادرات شمش از منطقه CIS افزایشمی‌یابد. چین از نظر قیمت اکنون بهترین مقصد است.

یکی دیگر از تولیدکنندگان CIS هم عنوان کرد: به دلیل همین تصمیم، قیمت پیشنهادی شمش فولاد از جانب کارخانه‌های CIS به 615 تا 630 دلار در هر تن فوب در روز پنجشنبه افزایش یافت، در حالی که در اوایلهفته گذشته 600 تا 610 دلار در هر تن فوب شنیده شده بود.

برخی از فعالان بازار اظهار داشتند که تعدادی از کارخانه‌ها برای ارزیابیوضعیت از بازار خارج شده‌اند. یک معامله‌گر گفت: من امروز قیمتصادرات شمش از کارخانه‌های CIS را پیدا نکردم. تعدادی از فعالان بازار گفتند که مشتریان در چین آماده پرداخت 680 دلار به ازای هر تنسی.اف.آر برای شمش غیرآسیایی هستند که این مبلغ معادل 630 دلار در هر تن فوب دریای سیاه است؛ اما هیچ معامله تازه‌ای از حوزه دریایسیاه یا روسیه شنیده نشده است.

یک معامله‌گر هم عنوان کرد: قیمت‌ها در چین به سرعت در حال افزایشبود؛ اما در مقاصد جغرافیایی نزدیک‌تر مانند ترکیه و تونس، مشتریانهنوز قیمت‌های زیر 600 دلار در هر تن فوب دریای سیاه را هدف قرار می‌دادند. پیشنهادات از ترکیه از 600 دلار هر تن سی.اف.آر یا 580 دلار هر تن فوب دریای سیاه بالاتر نبود. پیشنهادات اخیر از تونس 610 تا 615 دلار در هر تن سی.اف.آر (585 دلار در هر تن فوب دریای سیاه) شنیده می‌شد، در حالی که هفته گذشته 600 دلار در هر تن سی.اف.آر شنیده شد.

29 آوریل شاخص روزانه Fastmarket از شمش فولاد صادراتی CIS، با افزایش 16 دلار به 616 دلار در هر تن فوب دریای سیاه افزایش یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors