جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 08 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اروپا عوارض ضد دامپینگ بر واردات کویل نورد گرم از ترکیه را قطعی می‌کند

منابع مطلع به Fastmarkets خبر دادند که کمیسیون اروپا عوارض قطعی بر واردات کویل نورد گرم از ترکیه را در سطوح کمتر از عوارض اولیه تعیین خواهد کرد.

تعرفه ضد دامپینگ اروپا علیه ترکیه

اتحادیه اروپا در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ عوارض موقت ضددامپینگ ۴٫۸ تا ۷٫۶ درصد را بر واردات کویل نورد گرم از ترکیه وضع کرد. منابع مطلع در بازار اروپا و ترکیه گفتند که کمیسیون اروپا نامه‌ای را برای اشخاص ذینفع ارسال کرده است که عوارض قطعی آنها کمی کمتر از تعرفه‌های موقت محاسبه‌شده است.

اتحادیه اروپا عوارض قطعی بر محصولات شرکت ترکیه‌ای Habas  را ۴٫۷ درصد محاسبه کرده، در حالی که عوارض موقت آن ۴٫۸ درصد بود. برای شرکت Erdemir عوارض ۴٫۹ درصدی تصویب کرده که ۰٫۵ درصد کمتر از عوارض موقت بوده و برای شرکت‌های Agir Haddecilik و Borcelik عوارض ۵٫۶ درصدی وضع کرده که کمتر از ۵٫۹ درصد اولیه بوده است. کمیسیون اروپا برای محصولات شرکت Colakoglu و سایر شرکت‌ها عوارض ۷٫۳ درصدی وضع کرده که ۰٫۳ درصد کاهش نسبت به ۷٫۶ درصد اولیه نشان می‌دهد.

قرار است عوارض قطعی ضد دامپینگ تا ۱۳ جولای ۲۰۲۱ تعیین شود. این اقدامات از زمان انتشار رسمی اعلامیه کمیسیون اروپا در مجله رسمی اتحادیه اروپا اعمال می‌شود.

در اوایل این ماه، کمیسیون اروپا همچنین به اشخاص علاقه‌مند اطلاع داد که قصد دارد پرونده ضد یارانه کویل نورد گرم از ترکیه را خاتمه دهد.

خریداران اروپایی با وجود وضع عوارض اولیه، همچنان واردات کویل نورد گرم از ترکیه را ادامه می‌دهند، اگرچه آنها متمرکز بر تأمین‌کنندگان با نرخ تعرفه پایین‌تر هستند.

منابع بازار گفتند، با این حال، در ماه گذشته تعداد سفارشات کویل نورد گرم از ترکیه محدود شده است زیرا کارخانه‌های فولادی این کشور بر فروش به بازارهای جایگزین مانند ایالات متحده متمرکز شده‌اند، جایی که می‌توانند پول بیشتری دریافت کنند.

قیمت‌های کویل نورد گرم در اروپا به دلیل کمبود مواد اولیه از طرف تأمین‌کنندگان داخلی و خارج از منطقه همراه با تقاضای زیاد در حال افزایش است.

Fastmarkets روز دوشنبه ۲۶ آوریل، شاخص کویل گرم نورد را در شمال اروپا ۹۷۱٫۲۵ یورو (۱۱۷۴ دلار) به ازای هر تن محاسبه کرد که نسبت به هفته قبل ۲۹٫۵۸ یورو و نسبت به ماه قبل ۱۳۶٫۲۵ یورو افزایش داشت.

شاخص روز دوشنبه بر اساس آخرین قیمت‌های قابل دستیابی است که در بازار با ۹۷۰ تا ۹۸۰ یورو در تن شنیده شده است.

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد گرم صادراتی ترکیه در ۲۲ آوریل ۱۰۲۰ تا ۱۰۵۰ دلار به ازای هر تن، فوب، بود که بدون تغییر نسبت به هفته قبل بود.

تولیدکنندگان ترک به Fastmarkets گفتند که کویل نورد گرم را با قیمت ۱۰۲۰ تا ۱۰۳۰ دلار هر تن فوب به اروپا و 1030 و 1050  دلار هر تن فوب به ایالات متحده فروخته‌اند.

اوگور دالبلر، معاون اتحادیه صادرکنندگان فولاد ترکیه (ÇIB) روز دوشنبه به Fastmarkets گفت. ما مطمئناً این نرخ‌های اجباری ضد دامپینگ را قبول نداریم. ما در پرونده با ایالات متحده از حقوق خود دفاع کردیم و عوارض آن به صفر رسید. اکنون ما از حقوق خود در برابر اتحادیه اروپا دفاع خواهیم کرد و برای درمان بی‌عدالتی از تمام امکانات خود استفاده خواهیم کرد. این نتیجه یک بار دیگر نشان داد که چگونه این موارد سیاسی شده است. هیچ تولیدکننده ترکی شایسته این نرخ‌ها نیست. اروپا نتایج مصنوعی ایجاد کرد تا با کنار گذاشتن روش‌های معمول، از تولیدکنندگان خود محافظت کند.

عوارض ضد دامپینگ ایالات متحده در مورد کویل نورد گرم ترکیه در ژوئن ۲۰۱۹ حذف شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors