جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش قیمت صادرات کویل نورد سرد چین ادامه دارد

 قیمت صادرات کویل نورد سرد و کویل گالوانیزه گرم چین در هفته گذشته با توجه به اینکه کارخانه‌های فولادی کاهش احتمالی تخفیف مالیات بر صادرات را در پیشنهادهای خود لحاظ کردند، افزایش یافت.

کویل نورد گرم

به گزارش متال بولتن، هنوز تأیید نشده است که آیا مقامات چینی تخفیف 13 درصدی مالیات بر صادرات محصولات فولادی را به 9 یا 4 درصد کاهش می‌دهند یا آن را به طور کامل حذف می‌کنند، اگرچه در بازار صحبت شده است که اعلامیه رسمی در تاریخ 1 ماه مه اعلام خواهد شد.

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد سرد صادراتی چین در روز سه‌شنبه 20 آوریل 870 تا 910 دلار به ازای هر تن بود که 30 دلار نسبت به قیمت 870 تا 880 دلاری هفته قبل از آن افزایش نشان می‌داد.

شرکت Benxi Iron & Steel کویل نورد سرد برای حمل در ماه ژوئن را 890 دلار در هر تن فوب عرضه می‌کرد که نسبت به یک هفته قبل 10 دلار در هر تن افزایش داشت. این قیمت شامل تخفیف مالیات بر صادرات نیست و خریداران باید تمام ریسک‌های مربوط به هرگونه تعدیل تخفیف صادرات را بپذیرند.

شرکت Handan Steel نیز قیمت صادرات کویل نورد سرد را 890 دلار در هر تن فوب اعلام کرد. فعالان بازار به دلیل عدم اطمینان در مورد کاهش تخفیف مالیات بر صادرات و استراتژی‌های مختلف فروش توسط کارخانه‌های تولید فولاد تخمین می‌زنند که قیمت‌ها در سطح 870 تا 910 دلار در هر تن فوب چین بماند.

یک تاجر چینی در شمال شرقی چین به Fastmarkets گفت: برخی از کارخانه‌های بزرگ تولید فولاد زیر 910 دلار به ازای هر تن فوب تخفیف زیادی نخواهند داد، در حالی که برخی فروشندگان هنوز حاضر به فروش محموله‌های داخلی به بازار صادرات با 870 دلار در هر تن فوب هستند.

یک تاجر مستقر در شانگهای هم شنیده که شرکت Baotou Iron & Steel مستقر در شمال چین کویل نورد سرد را به قیمت حدود 870 دلار به ازای هر تن فوب به آسیای جنوب شرقی فروخته است، اما او روز سه‌شنبه 300 تا 1000 تن کویل نورد سرد را از یک تاجر داخلی با قیمت 900 تا 910 دلار در هر تن فوب خرید کرد.

وی گفت: این قیمت‌ها پوشش تخفیف را شامل نمی‌شود، اما بسیاری از فعالان در بازار معتقد است مقامات چینی به جای حذف کامل تخفیف مالیات بر صادرات کویل نورد سرد، تخفیف کویل نورد سرد را تا 9 درصد کاهش می‌دهند، بنابراین او مایل است چنین ریسک کوچکی را بپذیرد.

وی افزود: هم شرکت Baotou Steel و هم تأمین‌کننده کویل نورد سرد وی از خریداران خواسته‌اند که در صورت لغو تخفیف مالیات بر صادرات، نیمی از ضررها را تقسیم کنند، اما بسیاری از آنها معتقد بودند که ضرر آن بسیار ناچیز خواهد بود.

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد سرد در بازار چین، تحویل چین شرقی 5،900 تا 5،970 یوان (907 تا 918 دلار) در هر تن در 16 آوریل بود که 50 یوان در هر تن در مقایسه با 5،950 تا 6،020 یوان در هر تن در هفته قبل از آن رشد داشت. گفته می‌شود سازنده بزرگ فولاد کره جنوبی کویل نورد سرد را با قیمت 1000 دلار در هر تن ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors