جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رونق ساختمان‌سازی ایالات متحده قیمت فولاد را به سقف می‌رساند

مجله Barron's در تحلیلی نوشت: تردیدی وجود ندارد که تقاضا برای فولاد و سایر کالاها با اجرای بسته پیشنهادی 2.3 تریلیون دلاری جو بایدن رئیس‌جمهور برای توسعه زیرساخت‌ها افزایش خواهد یافت؛ اما قیمت برخی از مصالح ساختمانی قبلاً در سه‌ماهه اول سال 2021 رشدهای خارق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده و به طور بالقوه افزایش قیمت مجدد آنها را محدود ساخته است.

به گزارش فولادبان،برنامه زیربنایی بایدن شامل تعمیرات جاده‌ها و پل‌ها و سرمایه‌گذاری و بهبود در فرودگاه‌ها و سیستم‌های ترانزیت برای یک دوره هشت‌ساله است.

در سال جاری قیمت‌ها در معاملات آتی فولاد 40درصد جهش کرده است و قیمت سنگ‌آهن و فولاد به پیشروی خود ادامه می‌دهند. قیمت سنگ‌آهن تقریباً دو برابر نسبت به یک سال قبل افزایش یافته است.

فعال‌ترین قرارداد آتی سنگ‌آهن عیار 62 درصد آهن تحویل به چین با 166.14 دلار در هر تن در 13 آوریل تسویه شد. معاملات آتی فولاد کویل نورد گرم در غرب ایالات متحده هم 1،354 دلار در هر تن بود.

استوارت برنز، تحلیلگر مجله MetalMiner، می‌گوید که برنامه زیربنایی بایدن یک سرمایه‌گذاری تمام فلزی نیست، اگرچه ساخت پل‌ها و جاده‌ها همه اقداماتی است که سبب افزایش تقاضا برای فولاد می‌شود.

برنز تخمین می‌زند که این طرح حدود 621 میلیارد دلار برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل هزینه شود، در حالی که فلزات فقط بخشی از آن را تشکیل می‌دهند. بسته محرک اخیر به بهبود تقاضای فولاد خواهد انجامید.

در حالی که بسته پیشنهادی 2 تریلیون دلار هنوز تصویب نشده و جزئیات مورد توافق قرار نگرفته است، می‌تواند به تقاضای فولاد کمک کند، زیرا اقتصاد آمریکا از روند همه گری کرونا در حال خروج است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors