جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چین به معاملات صادراتی کویل نورد گرم با پوشش کامل تخفیف مالیاتی می‌کند

 چین فروش محموله‌های صادراتی کویل نورد گرم با پوشش کامل تخفیف مالیاتی را آغاز کرده است که باعث شد قیمت کویل نورد گرم وارداتی در هفته منتهی به جمعه 9 آوریل با افزایش قیمت پیشنهادی فروشندگان افزایش یابد.

چین به معاملات صادراتی کویل نورد گرم با پوشش کامل تخفیف مالیاتی می‌کند اخبار فولاد چین

به گزارش فولادبان؛ کارخانجات تولید فولاد چینی محموله‌هایی را ارائه می‌دهند که شامل حذف کامل یا نسبی تخفیفات صادراتی است که می‌تواند به 100 دلار در هر تن هم برسد.

فعالان بازار به Fastmarkets گفتند: معاملات زیادی وجود داشت زیرا مصرف‌کنندگان نهایی پس از مدت‌ها انتظار نیاز به پر کردن موجودی خود داشتند.

یک معامله‌گر در جنوب شرقی آسیا به Fastmarkets گفت: مصرف‌کنندگان نهایی باید اکنون خرید کنند زیرا آنها مدتی است خرید خود را متوقف کرده‌اند. همچنین عرضه کلی کویل نورد گرم با پیشنهادات محدود توسط کارخانه‌های تولید فولاد بسیار کم است.

شنیده‌ها حاکی از این بود که یک کارخانه تولید فولاد چینی کویل نورد گرم SS400 را با قیمت 875 دلار در هر تن فوب چین فروخته است که معادل 995 تا 995 دلار cfr ویتنام است که شامل 20 تا 25 دلار هزینه حمل‌ونقل می‌شود. این قیمت شامل پوشش کامل تخفیف است.

همین کارخانه تولید فولاد چینی کویل نورد گرم 2 میلی‌متری SAE1006 را به قیمت 878 دلار به ازای هر تن cfr جنوب ویتنام با پوشش تخفیف جزئی ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود که خریداران 50٪ ریسک هرگونه مالیات و ضررهای مربوط به تخفیف را بپذیرند.

پیشنهاد این کارخانه برای کویل نورد گرم 2 میلی‌متری SAE1006 با پوشش تخفیف کامل 918 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام بود.

معامله دیگری به قیمت 900 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام بین یک فروشنده و یک خریدار ویتنامی شنیده شد.

یک تاجر فولاد تخت به Fastmarkets گفت: بسیاری از کارخانه‌های فولادسازی چین بی‌سروصدا شروع کرده‌اند کویل نورد گرم را با حدود 890 دلار در هر تن فوب با پوشش کامل تخفیف ارائه دهند.

این پیشنهادات معادل 910 تا 915 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام پس از احتساب هزینه حمل‌ونقل است. همچنین محموله‌هایی توسط بازرگانان چینی با قیمت 920 تا 925 دلار به ازای هر تن ویتنام پیشنهاد شده است.

شنیده می‌شود که یک کارخانه بزرگ تولید فولاد چین به فروش کویل نورد گرم به قیمت 882 تا 885 دلار در هر تن فوب چین به آمریکای جنوبی اقدام کرده است.

دیگر کارخانه بزرگ تولید فولاد چینی محموله بزرگ کویل نورد گرم را با قیمت 825 دلار در هر تن فوب چین بدون پوشش تخفیف به فروش رساند. فعالان بازار گفتند که این قیمت معادل 930 دلار در هر تن فوب پس از پوشش تخفیف است.

سومین کارخانه بزرگ تولید فولاد چینی کویل نورد گرم SAE1006 را با قیمت 970 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام با پوشش کامل تخفیف ارائه می‌دهد.

عمده کارخانه‌های فولاد هند پیشنهادات خود را در ابتدای این هفته به 920 تا 950 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام افزایش دادند که نشانه تمایلات صعودی در بازار است. قراردادهایی با قیمت 910 تا 920 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام برای حدود 30،000 تن کویل نورد گرم منعقد شده است. پیشنهادات نیز افزایش یافته است به طوری که آخرین پیشنهادات معاملات 930 تا 950 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام بوده است. فروشندگان خوشبین هم پیشنهاداتی را به ارزش 975 تا 980 دلار cfr ویتنام مطرح کرده‌اند. فروشنده‌ای در هند با ارتباطات نزدیک به یک کارخانه بزرگ تولید فولاد به Fastmarkets گفت: بعید است که کارخانه‌های فولاد هند چیزی کمتر از 940 تا 950 دلار به ازای هر تن به ویتنام بفروشند. با توجه به معاملات انجام شده در اواخر هفته گذشته در سطح 880 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام، پیشنهادات 880 تا 890 دلار به ازای هر تن cfr ویتنام توسط مصرف‌کنندگان نهایی در اوایل هفته توسط کارخانه‌های فولاد هند رد شد.

یک تاجر در جنوب شرقی آسیا به Fastmarkets گفت: اکنون قیمت‌ها بسیار بالا است. اگر چین بعد از مدتی تخفیفات را اعلام نکند، چه اتفاقی می‌افتد؟ من بسیار نگران هستم که قیمت‌ها سقوط کند.

ارزیابی هفتگی قیمت‌های بازار برای فولاد کویل نورد گرم وارداتی، cfr ویتنام، در روز جمعه 910 تا 920 دلار در هر تن بود که 70 تا 80 دلار در هر تن نسبت به قیمت 840 دلار در 1 آوریل افزایش داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors