جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

1400 سال ثبات و آرامش بازار فولاد داخلی است

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:اکنون حجم عرضه به اندازه کافی در بورس کالا انجام می شود و کف عرضه هم به میزان سالهای گذشته است و خریداران هم مشخص هستند لذا قیمتها افزایشی و رو به بالا نیست وبازار محصولات فولادی مثل شمش و دیگر اقلام مناسب و نرمال است .

سیف الله امیری در گفتگوبا فولادبان درباره شرایط فعلی بازار فولاد افزود:بازارآهن ومحصولات فولادی درحال حاضر بازاری آرام، با ثبات وبا قیمت متعادل است وعلت آن عرضه خوب محصولات فولادی در بورس کالاست.

وی تصریح کرد: چون عرضه ها در بورس خوب انجام می شود، قیمتها صعودی نمی شود ،درحال حاضر بازار محصولات فولادی از لحاظ شمش و دیگر اقلام مناسب و نرمال است و تمایل داریم این روش ادامه پیدا کند تا اینکه مثل بقیه محصولات بورس با مشکل مواجه نشود.

مدیرکل دفترصنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص شیب افزایشی قیمتها در دو روز اخیربه فولادبان گفت : شما اگر قیمت پایه محصولات فولادی در بورس کالا را رصد کنید می بینید  قیمتها افزایشی نیست و درحقیقت تعادل بازار قیمتها را کم و زیاد کرده  و بازار صحنه گردان قیمتها شده است.

امیری تاکید کرد : اگر قیمتها بطور جهشی افزایشی یا کاهشی باشد بازار از حد تعادل خارج می شود، اما اگر قیمتها درحد متعادل و نرمال باشد، نباید گفت افزایش داشته است چون بازار راه خود را می رود ضمن اینکه ما معمولا قیمت افزایشی را پررنگتر می بینیم در حالیکه در شرایط کاهشی بایدتوجهمان به تولیدکنندگان باشد تا مانع ضرر احتمالی انها شویم .

وی با تاکید براینکه معاملات در بورس کالا در حال حاضر طبق روال انجام می شود، افزود: معاملات بورس کالا فقط دراسفند بگونه ای بود که عرضه برگشت داشت وبدون خریداربودیعنی محصولات فولادی و شمشهای عرضه شده بنا به تقاضای مشتریان خریداری می شد و مابقی برگشت می خورد اما اکنون حجم عرضه به اندازه کافی در بورس انجام می شود و کف عرضه هم به میزان سالهای گذشته است و خریداران هم مشخص هستند .

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors