جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

صادرات راه تعدیل بازار و برون رفت از افزایش قیمتها 

رئیس هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران ، بازارآهن وفولاد کشور در سال 1400را با توجه به انتخابات ریاست جمهوری غیر قابل پیش بینی دانست وگفت: دولت باید با  اتخاذ سیاستهای انبساطی و صادراتی در حوزه فولاد، تعدیل قیمت بازار و مصرف داخلی را فراهم کند .

مهرداد اکبریان درگفتگو با فولادبان درباره بازارآهن وفولاد کشور در سال 1400، گفت : دست اندرکاران بخش تولید و تجارت سال 99 را سال سختی برای مردم و اقتصاد کشورمی دانستند، اما برای سال 1400 موضوعاتی چون تغییر دولت و انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد که موجب تغییر شرایط داخلی کشور در جهت منفی یا مثبت خواهد شد.

وی تاکید کرد : این تغییرات اما باید با توجه به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری بر رفع موانع، حمایت از بخش تولید و مانع زدایی و اشتغال باشد تا شرایط قابل قبولی برای بخش تولید فراهم شود.

رئیس هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران در ادامه افزود: موضوع تعیین قیمت محصولات فولادی در سال 1400 همانند سالهای قبل نیست که براساس چند عامل مثل حجم تولید و مصرف نظر قطعی داد بلکه تعیین قیمت فولاد در سال 1400 با توجه به تغییرات از سخت ترین کارهاست .

اکبریان با اشاره به صادرات محصولات فولادی در سال 1400، گفت : دولت برای اینکه زنجیره فولاد را در سال 1400 نجات بدهد باید توجه ویژه ای به بخش معدن و صادرات داشته باشد و با  باز کردن مفرهای صادراتی برای فعالان این حوزه ،قیمت بازار و مصرف داخلی را تعدیل کند و قیمتها را به ثبات برساند.

وی تصریح کرد : ایجاد مفرهای صادراتی با حمایت گمرک ، بانک مرکزی و وزارت صمت ممکن خواهد شد و سیاستهای انبساطی موجب افزایش تخصیصی های صادراتی در مقایسه با سالهای قبل در حوزه فولاد می شود که نتیجه آن تعدیل بازار و مدیریت قیمتها در بخش فولا کشور خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors