جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

روند افزایش قیمت بر بازار امسال حاکم است

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد شهرستان ساری درباره بازار آهن وفولاد درسال 1400 گفت :افزایش قیمت محصولات فولادی با توجه به اعلام تورم هرساله  دولت پیش بینی می شود.

مجتبی کواکبیان در گفتگو با فولادبان درباره بازار آهن و فولاد در سال 1400 افزود: پیچیدگیهای شرایط حاضر بگونه ای است که حتی افرادی که علم اقتصاد خوانده اند نمی توانند قیمت محصولات مختلف را پیش بینی کنند اما  تاثیرتورم بر روی تمامی اقلام کالایی و در پی آن  افزایش قیمت محصولات فولادی گریزناپذیر است.

وی با اشاره به نوسان نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت محصولات فولادی ادامه داد : اگر چنانچه قیمت دلار صعودی شود، محصولات فولادی نیزافزایش قیمت را تجربه خواهند کرد ولی اگرهمانند سال گذشته شرایط رکود تورمی حاکم شود، فعالیتهای عمرانی و ساخت و ساز کمتر خواهد شد و کفه عرضه به تقاضا می چربد که در این صورت قیمتها ثبات نسبی را تجربه خواهند کرد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد شهرستان ساری تاثیر قیمتهای جهانی بر بازار داخل را ناچیز دانست و گفت : اگر حتی قیمت جهانی در سال جدید کاهشی باشد تاثیرزیادی بر قیمت بازار داخل نخواهد گذاشت زیرا بازار ایران با بازار جهانی همگرایی دقیقی ندارند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors