جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استقبال صنعت فولاد آمریکا از طرح 2 تریلیون دلاری بایدن

اتحادیه‌های فولاد و آلومینیوم ایالات متحده از برنامه زیربنایی جو بایدن رئیس‌جمهور حمایت کردند زیرا معتقدند سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، همراه با مقررات خرید کالای آمریکایی موسوم به Buy America، تقاضا را برای فلزات افزایش می‌دهد.

به گزارش فولادبان؛بایدن طی یک سخنرانی در پیتسبورگ، دیدگاه خود را، معروف به طرح مشاغل آمریکایی که بر مدرن‌سازی زیرساخت‌های ایالات متحده، بهبود رقابت کشور و پرداختن به تغییرات آب و هوایی متمرکز است ارائه داد.

این پیشنهاد که تقریباً 2 تریلیون دلار سرمایه‌گذاری در طی یک دوره هشت‌ساله به دنبال دارد شامل 621 میلیارد دلار بودجه برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل شامل نوسازی 20 هزار مایل بزرگراه‌ها و جاده‌ها، جایگزینی 10 پل مهم اقتصادی در ایالات متحده و تعمیر 10 هزار پل دیگر است.

این طرح همچنین شامل مدرنیزه کردن حمل‌ونقل عمومی و سرمایه‌گذاری در خدمات ریلی مسافر و بار و همچنین سرمایه‌گذاری 174 میلیارد دلاری در بازار وسایل نقلیه الکتریکی است.

کوین دمپسی، رئیس اتحادیه فولاد و آهن آمریکا از این طرح استقبال کرد.

بایدن که 25 ژانویه فرمان اجرایی تقویت مقررات Buy America را امضا کرد، وعده داده که در تمام مراحله سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده تحت این برنامه از محصولات داخلی استفاده خواهد شد.

فیلیپ بل، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد آمریکا هم در بیانیه‌ای گفت، الزامات مقررات Buy America تقاضای داخلی بیشتری برای فولاد ایجاد می‌کند و در عین حال مزایای زیست محیطی را نیز به همراه دارد، زیرا صنعت فولاد ایالات متحده کمترین میزان دی اکسید کربن را در بین کشورهای مهم تولیدکننده فولاد دارد.

بر اساس اعلام اتحادیه فولاد و آهن آمریکا، توسعه زیرساخت‌ها سبب افزایش تقاضا برای فولاد می‌شود و هر یک تریلیون دلار سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها می‌تواند در طی دهه آینده 11 میلیون شغل در اقتصاد ایالات متحده ایجاد کند.

بل در این باره عنوان کرد: ما زیرساخت‌ها را به درستی تأمین مالی نکرده‌ایم و این به یک ضربه اقتصادی تبدیل شده است. اگر آنطور که باید، سرمایه‌گذاری کنیم، میلیون‌ها شغل تولیدی ایجاد خواهیم کرد، رقابت آمریکا را در سطح جهانی تقویت خواهیم کرد و در هزینه‌های خانوار صرفه جویی خواهیم کرد.

تام دابینز، مدیرعامل انجمن آلومینیوم آمریکا هم گفت که این سرمایه‌گذاری فرصتی را فراهم می‌کند تا زنجیره‌های تأمین آلومینیوم ایالات متحده را افزایش داده و میزان خودکفایی تولید را بیشتر کند.

دابینز افزود: آلومینیوم یک عنصر اساسی برای آینده زیرساخت‌های آمریکا است و به طور گسترده در شبکه‌های الکتریکی، صفحات خورشیدی، ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و ساختمان‌ها از همه نوع استفاده می‌شود.

طرح بایدن هنوز به تصویب کنگره نرسیده، با این حال بایدن گفت که وی برای مذاکرات در مورد چگونگی تأمین بودجه این طرح آماده است. به عنوان بخشی از پیشنهاد خود، بایدن افزایش نرخ مالیات شرکت‌ها را از سطح فعلی 21درصد به 28درصد مطرح کرده است.

بل گفت: وقتی نوبت به تأمین بودجه می‌رسد، ایالات متحده باید رویکردی کاملاً تأمین شده، بلندمدت و جامع برای نیازهای زیرساختی خود داشته باشد. بودجه پیشنهادی باید شامل تمام استراتژی‌های فوق باشد که شامل افزایش هزینه‌های مصرف، درآمد حاصل از مالیات گاز و مشارکت دولتی و خصوصی است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors