جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 اسفند 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سال ۱۴۰۰ بازار لوازم خانگی با رکود بیشتری مواجه می‌شود

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران ضمن پیش‌بینی بازار لوازم خانگی در ماه‌های ابتدایی سال آینده عنوان کرد: بعد از تعطیلات نوروز 1400 با توجه به این که ماه مبارک رمضان و روزهای انتخابات را پیش رو داریم، قطع به یقین بازار خوبی در انتظار لوازم خانگی نیست. کما این که تولید این محصولات در سال 99 افزایش پیدا کرد و می‌توان گفت کالاهایی از جمله یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در بازار به وفور وجود دارد.

به گزارش فولادبان و به نقل از ایلنا؛ محمدحسین اسلامیان در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی در روزهای منتهی به عید نوروز توضیح داد: در شب عید امسال، روز به روز با کاهش تقاضا مواجه بودیم. این در حالی است که در ابتدای سال ۹۹ نیز با شیوع بیماری کرونا بازار لوازم خانگی نیز مانند دیگر صنایع تحت تاثیر قرار گرفت. در ادامه با افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم هم در حوزه لوازم خانگی رو به کاهش رفت و بازار دچار رکود شد در حدی که حتی شب عید هم در بازار تقاضای قابل توجهی وجود نداشت.

وی به صورت کلی درباره وضعیت بازار لوازم خانگی در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی کرد: به نظر نمی‌آید سال ۱۴۰۰ از نظر کسب‌وکار در بسیاری از حوزه‌ها سال پررونقی باشد، برای مثال با پیش رو داشتن انتخابات ریاست جمهوری در این سال جو روانی در جامعه حاکم می‌شود که مردم منتظر ایجاد یک تغییر می‌شوند؛ به نحوی که همه منتظر می‌شوند تا ببینند چه کسی روی کار می‌آید، موضوع برجام به کجا می‌رسد و در نتیجه چه تاثیری روی بازار می‌گذارد تا خرید خود را انجام دهند.

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران خاطرنشان کرد: از طرف دیگر وضعیت اقتصادی مردم هم بر بازار لوازم خانگی تاثیرگذار است، قدرت خرید مردم واقعا کم شده است. خرید یک یخچال فریزر ۲۰ میلیون تومانی در توان یک فرد عادی نیست. بنابراین گرچه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از سال آینده داشت اما من فکر می‌کنم در سال ۱۴۰۰ با رکود بیشتری مواجه خواهیم بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors