جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 اسفند 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تصویب افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شستا

روز گذشته مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور ۸۸.۷۷ ‌درصد از صاحبان سهام به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد و در آن افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شرکت شستا به تصویب رسید.

به گزارش فولادبان و به نقل از اقتصاد آنلاین؛ محمدرضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال مالی ۱۳۹۹ به تشریح اقدامات اساسی شستا پرداخت و با اشاره به شرایط مطلوب این شرکت در سال جاری گفت: برآورد سود خالص شستا در پایان سال مالی منتهی به 31 خرداد 1400 به رقم بیش از 32 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در خصوص جهش عملکرد شرکت‌ها و کاهش شرکت‌های زیان‌ده، توانستیم تعداد این شرکت ها را از ۴۰ شرکت در سال ۹۶ به ۸ شرکت در اسفند ۹۹ برسانیم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های اتجام‌شده، تعداد این شرکت‌ها در سال ۱۴۰۰ به صفر خواهد رسید.

مدیرعامل شستا با اشاره به گزارش‌های منتشر شده از عملکرد مالی شرکت‌های تابعه اظهار داشت: میزان فروش تجمیعی شرکت‌های مدیریتی از 70 هزار میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از 110 هزار میلیارد تومان رسیده است.

محمد رضوانی‌فر با اشاره به اخذ گزارش مقبول حسابرسی برای اولین بار پس از ۲۲ سال در سال جاری عنوان کرد: با اقدامات انجام‌شده در راستای شفافیت و ارائه گزارش‌های مالی تعداد گزارش‌های مقبول حسابرسی شرکت‌های تابعه در ۶ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به پروژه‌های جاری و خاتمه‌یافته شستا گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسید و تا پایان خردادماه سال آینده تعداد دیگری از پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری قریب ۳۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

رضوانی‌فر با اشاره به تصویب افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شستا، گفت: منابع حاصل از این افزایش سرمایه صرف تسریع و شتاب‌دهی اجرای پروژهای جاری و جدید شستا خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors