جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 اسفند 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صنایع اروپا خواستار عدم تمدید محدودیت‌های واردات فولاد شدند

صنایع مصرف‌کننده فولاد اروپا از کمیسیون اروپا خواستند اقدامات حمایتی در زمینه محدود کردن واردات فولاد را در 30 ژوئن 2021 خاتمه دهد.

فولاد اروپا

به گزارش فولادبان؛ در پاسخ به اعلامیه اخیر کمیسیون اروپا مبنی بر بررسی اقدامات حمایتی در مورد فولاد که از سال 2018 به بعد اجرا شده، ائتلافی از مصرف‌کنندگان پایین‌دست فولاد از کمیسیون اروپا خواستند اقدامات مذکور را بیش از تاریخ انقضا در ژوئن امسال تمدید نکند.
در اطلاعیه این ائتلاف آمده است:‌ در حالی که بیماری همه‌گیری کرونا به شدت فعالیت تولیدی را در تمام بخش‌های اروپا در طول سال 2020 تحت تأثیر قرار داده است، اکنون سطح تولید در حال افزایش است و انتظار می‌رود با بهبود اقتصاد در طی سال 2021، این روند ادامه یابد.
در نتیجه و از نیمه دوم سال 2020، شرکت‌ها به دلیل عدم عرضه داخلی کافی با افزایش قیمت محصولات فولادی و زمان تحویل طولانی مواجه هستند. با توجه به اقدامات حمایتی موجود در حال حاضر، کاهش واردات از کشورهای دیگر به اروپا بدان معنی است که فشار قیمت فولاد بر تولیدکنندگان اروپایی ادامه خواهد یافت.
احتمال تمدید اقدامات حمایتی بعد از موعد ژوئن 2021 بر عدم اطمینان و شرایط نامساعد بازار که در حال حاضر مصرف‌کنندگان فولاد با آن روبرو هستند، می‌افزاید.
به نفع مصرف‌کنندگان پایین‌دستی است که به یک صنعت داخلی و قدرتمند فولاد اتحادیه اروپا اعتماد کنند. حمایت بیش از حد فقط به یک وضعیت غیررقابتی در صنعت فولاد منجر خواهد شد و این به ضرر مصرف‌کنندگان پایین‌دستی و نهایی است؛ بنابراین، اقدامات حمایتی فولاد باید همانطور که پیش‌بینی‌شده است در 30 ژوئن 2021 منقضی شود.
ائتلاف اتحادیه‌های تجاری اتحادیه اروپا به نمایندگی از منافع کاربران پایین‌دست فولاد متشکل از ACEA ،APPLiA ،CECE ،CEMA ،CEMEP ،CLEPA ،Orgalim و WindEurope است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors