جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 اسفند 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رونق اکتشاف سنگ آهن در استرالیا همچنان ادامه دارد

مخارج اکتشاف سنگ آهن در استرالیا در طی ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال 2020 نزدیک به بالاترین سطح شش ساله باقی‌مانده است، اگرچه اکتشافات زغال سنگ با ممنوعیت واردات چین و عدم اطمینان از تقاضای میان‌مدت در مواجهه با تغییرات آب و هوایی، دچار رکود شده بود.

رونق اکتشاف سنگ آهن در استرالیا همچنان ادامه دارد اخبار

به گزارش فولادبان؛ مخارج اکتشاف سنگ آهن در استرالیا در طی ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال 2020 نزدیک به بالاترین سطح شش ساله باقی مانده است، اگرچه اکتشافات زغال سنگ با ممنوعیت واردات چین و عدم اطمینان از تقاضای میان‌مدت در مواجهه با تغییرات آب و هوایی، دچار رکود شده بود.
داده‌های اداره آمار استرالیا نشان می‌دهد که در سه‌ماهه اکتبر تا دسامبر 2020 کل هزینه‌های اکتشاف مواد معدنی استرالیا 2.5 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته و به 754 میلیون دلار استرالیا (585 میلیون دلار آمریکا) رسیده که ناشی از هزینه‌های بیشتر برای اکتشاف سنگ آهن، فلزات اساسی و طلا در این کشور است.
هزینه‌های اکتشاف سنگ‌آهن در استرالیا از 111 میلیون دلار در ماه‌های جولای تا سپتامبر اندکی کاهش یافت و در اکتبر تا دسامبر به 110.6 میلیون دلار رسید، اما نسبت به اکتبر تا دسامبر سال 2019 که 84.6 میلیون دلار بود، رشد محسوسی کرده است. سه ماهه آخر و سه ماهه اول هر سال در استرالیا اغلب به دلیل بارندگی‌ها هزینه‌های اکتشاف کاهش می‌یابد.
شرکت‌های استخراج سنگ آهن استرالیا طی دو سال گذشته هزینه‌های خود را در زمینه اکتشاف از کمترین میزان 50.1 میلیون دلار استرالیا در ماه‌های ژانویه تا مارس 2018 به طور مرتب افزایش داده‌اند. البته همچنان کل هزینه‌ها کمتر از بالاترین میزان 336.2 میلیون دلار استرالیا در دوره آوریل تا ژوئن 2012 است که شرکت‌های استخراج سنگ آهن در غرب استرالیا در حال سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های جدید برای تغذیه صنعت رو به رشد تولید فولاد چین بودند.
این شرکت‌ها بر افزایش فزاینده ظرفیت از طریق بهبود بهره‌وری و توسعه معادن جدید برای جایگزینی تولید موجود تمرکز دارند؛ اما شرکت‌های کوچک‌تر استخراج سنگ آهن در حال کشف فرصت‌ها در سراسر استرالیا هستند.
این در حالی است که هزینه‌های اکتشاف سنگ‌آهن استرالیا از 349.6 میلیون دلار در 2019 و 300.9 میلیون دلار در 2018 به 395.5 میلیون دلار استرالیا در سال 2020 افزایش یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors