جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی با حضور فعالان صنعت فولاد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی با عنوان «ایران متافو 2021» با حضور فعالان صنعت فولاد، آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی مانند مس، آلومینیوم و روی، قالب‌سازی و ریخته‌گری، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی از فردا 27 بهمن تا پنجشنبه 30 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

عبدالکریم جلالی، مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی درباره جزئیات بیشتر برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار فولادبان گفت: این نمایشگاه با حضور 200 شرکت و در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع (11 هزار متر مربع به صورت مفید) برگزار می‌شود  و فعالان و صاحب‌نظران صنایع مرتبط را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.

وی افزود: نمایشگاه ایران متافو 2021 بزرگترین رویداد در حوزه صنعت فلزات و متالورژی در کشور و خاورمیانه به حساب می‌آید و شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، چین و روسیه در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر اجرایی هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ادامه داد: شرکت‌های تولیدکننده در حوزه آهن و فولاد، مس، آلومینیوم، روی و سایر صنایع معدنی، ریخته‌گری، کوره‌های صنعتی ، فروآلیاژها دیگر سایر صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند.

جلالی با اشاره به حضور نهادهای دولتی و شرکت‌های بزرگ صنایع معدنی ایران در این نمایشگاه عنوان کرد: علاوه بر حضور معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های وابسته به آن در نمایشگاه ایران متافو 2021، فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد بناب، شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز غرفه‌هایی را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه در 23 سال گذشته در مجموع 17 بار برگزار شده است، چراکه در سال‌های اولیه نمایشگاه بین‌المللی متالورژی هر دو سال یک بار برگزار می‌شد، اما در سال‌های بعدی به دلیل اهمیت صنعت متالورژی برای کشور، مقرر شد این نمایشگاه همه ساله برگزار شود.

گفتنی است؛ بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در سالن‌های 38B، 38، 31B، 31A برگزار خواهد شد، از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عموم آزاد است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors