جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرمایه‌گذاری غول‌های معدنی برای کاهش آلایندگی

Vale غول معدنی برزیل 6 میلیون دلار در شرکت فناوری فولاد Boston Electrometallurgical Company موسوم به بوستون متال سرمایه‌گذاری می‌کند. هدف این شرکت، یافتن راهکارهایی برای کاهش آلایندگی در صنعت فولاد است.

سرمایه‌گذاری غول‌های معدنی برای کاهش آلایندگی اخبار فولاد محیط زیست سنگ آهن

به گزارش فولادبان اقدام Vale فقط یک ماه پس از آن انجام شد که رقیب Vale ، شرکت معدنی BHP استرالیا، اعلام کرده بود که از فناوری نوآورانه الکترولیز اکسید مذاب (MOE) بوستون متال برای ساخت فولاد بدون انتشار گازهای آلاینده، حمایت خواهد کرد.

شرکت‌های معدنی بزرگ در حال تلاش برای کاهش میزان انتشار گازهای آلاینده به منظور ارتقاء اعتبار سبز خود و دستیابی به اهداف کربن‌زدایی هستند. با توجه به اینکه تولید فولاد در کوره بلند تقریباً 9درصد از انتشار کربن جهانی را بر عهده دارد، یکی از تمرکز اصلی شرکت‌های معدنی کمک به مشتریان در صنعت فولادسازی برای کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای از طریق استفاده از سنگ‌آهن درجه یک و فرآیندهای جدید احیاء سنگ معدن است.

بوستون متال در سال 2012 توسط اساتید موسسه فناوری ماساچوست (MIT) تاسیس شد و هدف آن توسعه فناوری نوآورانه الکترولیز اکسید مذاب برای کاهش اکسیدهای فلزی مانند سنگ‌آهن با استفاده از برق است. Vale اعلام کرده که این فناوری، تولید فولاد با انتشار صفر دی‌اکسیدکربن را امکان‌پذیر می‌کند.

بوستون متال هم اعلام کرد که موسسه Energy Impact Partners ، سرمایه‌گذار برجسته انتقال انرژی، نیز از ابتکار عمل آن پشتیبانی خواهد کرد. دیگر سرمایه‌گذاران جدید در بوستون متال که اخیراً 50 میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده است، شامل Piva Capital و Devonshire Investors ، شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی وابسته به FMR LLC و شرکت مادر Fidelity Investments است.

بوستون متال خاطرنشان کرده که قصد دارد در مدت چند سال کارخانه‌های آزمایشگاهی را در سطح جهان مستقر کند و هم تولید فرو آلیاژها و هم تولید فولاد خام را بپذیرد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors