جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد 13 درصدی تقاضای فولاد در اتحادیه اروپا و انگلستان در سال 2021

انجمن فولاد اروپا (یوروفر) اعلام کرد که تقاضا برای فولاد در اتحادیه اروپا و انگلستان در سه ماهه سوم سال 2020 بالغ بر 11.6 درصد کاهش یافته است، زیرا بیماری کرونا به بخش صنعت ضربه زده، اما انتظار می‌رود در سال جاری تقاضای فولاد در اروپا بازگردد.

فولاد اروپا

به گزارش فولادبان؛ آکسل اگرت، مدیرکل یوروفر در این زمینه گفت: سال 2020 احتمالا یکی از بدترین سال‌های ثبت شده برای صنعت فولاد خواهد بود، حتی اگر در سه‌ماهه چهارم شاهد ارقام مثبتی باشیم.

انجمن فولاد اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد مصرف آشکار فولاد برای 27 عضو اتحادیه اروپا به‌علاوه انگلستان در سه‌ماهه سوم 2020 به 32.8 میلیون تن رسید که بهبود 25درصد نسبت به سه‌ماهه دوم نشان می‌دهد.

شاخص مصرف ظاهری فولاد میزان تولید فولاد به‌علاوه واردات خالص منهای صادرات خالص را اندازه‌گیری می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که میزان مصرف ظاهری فولاد در اروپا در سال گذشته 13درصد کاهش یافته باشد و این در حالی است که امسال احتمالا با رشد 13.3 درصد به 152 میلیون تن باز خواهد گشت، اما این میزان هنوز هم 2 میلیون تن زیر سطح 2019 است.

پیش‌بینی 2021 یوروفر از مصرف فولاد اروپا شامل انگلستان هم می‌شود، با این که این کشور اتحادیه اروپا را ترک کرد اما در یک دوره انتقال برای بقیه سال گذشته در بازار واحد باقی ماند.

الساندرو سیامارلی، مدیر تجزیه و تحلیل بازار، به رویترز گفت پس از گزارش داده‌های سه‌ماهه اول 2021 ، یوروفر انگلستان را از محاسبات خود حذف می‌کند و در مجموعه داده‌ها تجدیدنظر می‌کند.

انجمن یوروفر از اتحادیه اروپا خواسته تا با حمایت مالی از بخش فولاد، آن را در تحقق هدف اتحادیه اروپا برای صفر کردن تولید آلایندگی تا سال 2050 تقویت کند.

بخش فولاد اروپا در سال گذشته به دلیل رکود در بخش تولید اتحادیه اروپا، تنش‌های تجاری و عدم اطمینان در مورد خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، در شرایط سختی قرار داشت.

یوروفر افزوده است که واردات محصولات فولادی از کشورهای ثالث به اتحادیه اروپا در سه‌ماهه سوم 25.4 درصد کاهش یافته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors