جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت کویل نورد گرم در آمریکا به بالاترین سطح تاریخ رسید

نرخ کویل نورد گرم در ایالات متحده به بالاترین سطح خود در تاریخ رسیده که سبب سودآوری بالای کارخانه‌های نوردی محصولات تخت فولادی در این کشور شده است.

قیمت فولاد آمریکا

به گزارش فولادبان و به نقل از Fastmarkets؛ شاخص قیمت کویل نورد گرم در آمریکا در پایان هفته کاری گذشته (5 فوریه) به یک هزار و 184 دلار و 60 سنت در هر تن رسید که در مقایسه با یک هفته پیش 4.83 درصد رشد داشت و تقریبا دو برابر قیمت یک سال قبل (5 فوریه 2020) بود.

از زمانی که Fastmarkets از سال 1960 شاخص قیمت کویل نورد گرم را منتشر می‌کند، قیمت‌های فعلی بالاترین رقم آن در آمریکا محسوب می‌شود.

همچنین باید توجه داشت قیمت کویل نورد گرم در آمریکا در پنج ماه اخیر بیش از دو برابر شده است، چراکه که تقاضای فولاد تخت از سوی بخش‌های خودرو، ساخت‌وساز و سایر بخش‌های اقتصادی آمریکا از میزان تولیدات کویل نورد گرم توسط کارخانجات فولاد آمریکایی پیشی گرفته است.

فعالان بازار در این زمینه به Fastmarkets گفتند: واردات نمی‌تواند شکاف عرضه داخلی را پر کند. بخشی از این امر به این دلیل است که تقاضا در سراسر جهان زیاد است و تا حدی به این علت که قیمت محصولات در بازارهای بین‌المللی حتی با قیمت‌های داخلی در بالاترین سطح رقابتی نیستند.

لازم به ذکر است که واردات فولاد از بیشتر کشورها به آمریکا همچنان مشمول تعرفه 25 درصدی است و پیشنهادات وارداتی دریافتی هم‌اکنون برای ماه ژوئن و بعد از آن است که برای رفع کمبود فعلی در بازار، خیلی دیر به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors