جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صادرات سنگ آهن برزیل به چین رکورد زد

صادرات سنگ آهن شرکت معدنی Vale برزیل به چین طی ماه‌های اکتبر تا دسامبر 2020 به 64 میلیون تن رسید و رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

صادرات سنگ آهن برزیل به چین رکورد زد اخبار فولاد، فولادبان، سنگ آهن، چین، برزیل

به گزارش فولادبان؛ شرکت معدنی Vale برزیل اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند امسال ظرفیت تولید سنگ آهن 350 میلیون تن را داشته باشد که نسبت به سال قبل 8.7 افزایش داشته است.

با بازگشت عملیات متوقف‌شده در معادن Vargem Grande، Timbopeba و Alegria این شرکت، در سال 2020 300.4 میلیون تن سنگ آهن تولید کرد. البته فروش سنگ آهن Vale در طول سال 2020 بالغ بر 254.8 میلیون تن بود که 5.4 درصد نسبت به سال 2019 کاهش داشت.

تولید و فروش Vale در سه‌ماهه آخر سال گذشته به ترتیب 7.9 و 6.3 درصد افزایش داشته است. میزان فروش به چین طی ماه‌های اکتبر تا دسامبر به 64 میلیون تن رسید و با ثبت رکوردی جدید 10.3 درصد افزایش داشت.

البته مجموعا صادرات سنگ آهن برزیل در سال گذشته به کمترین حد در هفت سال گذشته رسید، اگرچه صادرات به چین 14 درصد افزایش یافت و رقم 247 میلیون تن را ثبت کرد.

شرکت معدنی Vale انتظار دارد در سه‌ماهه چهارم سال 2021، به میزان 17 میلیون تن از ظرفیت عملیاتی معدن Brucutu را بازگرداند که تقریبا 35 درصد از کل ظرفیت احیاشده آن را تشکیل می‌دهد.

تولید گندله این شرکت هم در سه‌ماهه پایانی سال 2020 حدود 24.4 درصد در مقایسه با سال 2019 کاهش یافت و به 7.1 میلیون تن رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors