عقب‌نشینی فروشندگان شمش فولاد جنوب شرقی آسیا از قیمت‌های بالا

فعالیت و قیمت‌ها در بازار شمش فولاد وارداتی جنوب شرقی آسیا در طی هفته منتهی به 28 ژانویه در میان ضعف مداوم در قیمت جهانی قراضه فولاد کاهش یافت.

به گزارش فولادبان و به نقل از Fastmarkets؛ مصرف‌کنندگان محصولات فولادی نیمه‌تمام، در طول هفته گذشته در مقابل طغیان قیمت‌ها مقاومت کردند، اما از روز پنجشنبه بسیاری از تأمین‌کنندگان به دلیل نبود خریدار، کار خود را متوقف کردند.

قیمت شمش فولاد استاندارد 5sp صادراتی شرق دور روسیه، در آخر هفته با قیمت 590 تا 595 دلار به ازای هر تن سی.اف.آر مانیل برای حمل فوریه شنیده شد.

روز سه‌شنبه، شمش کوره بلند 5sp ویتنام به قیمت 585 دلار به ازای هر تن سی.اف.آر مانیل عرضه شد، در حالی که معامله گران شمش 3sp روسی خاور دور را با قیمت 580 دلار به ازای هر تن سی.اف.آر مانیل می‌فروختند.

در معامله‌ای نادر در این هفته، شمش با کیفیت 5sp ژاپنی با قیمت 580 دلار در هر تن سی.اف.آر فیلیپین فروخته شد.

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تولیدکنندگان شمش کوره القایی (IF) ویتنام شمش فولاد را به قیمت 570 دلار به ازای هر تن سی.اف.آر جنوب شرقی آسیا، عرضه کردند.

تا روز پنجشنبه، بیشتر تامین‌کنندگان محصولات خود را از بازار خارج کردند و فروشندگان در حال مذاکره در مورد قیمت معامله 575 دلار برای هر تن سی.اف.آر بودند.

همراه با عرضه بسیار زیاد کارخانه‌های شمش فولادی در بازار فعلی، کاهش مداوم قیمت جهانی قراضه دلیل اصلی پایین آمدن قیمت شمش در هفته گذشته بود. ظاهرا بسیاری از تأمین‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند که فعلا به طور کامل از بازار کنار بروند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *