جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 دی 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اختلافات دو وزیر نباید رسانه‌ای شود

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور ضمن انتقاد از اظهارات اخیر وزیر صمت درباره کاهش قیمت فولاد تاکید کرد: او نباید بحثی را که می‌توانست در جاهای دیگر مطرح شود، در جلسه‌ای که خبرنگاران بودند، مطرح می‌کرد.

به گزارش فولادبان و به نقل از تسنیم؛ محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز دولت درباره اختلاف‌نظر وزرای صمت و اقتصاد بر سر فرمول تعیین قیمت فولاد اظهار داشت: اختلاف‌نظر بر سر ریال نیست؛ وزارت اقتصاد می‌گوید بورس کالا مسئول قیمت‌گذاری است و وزارت صمت هم می‌گوید کالای تولیدشده باید با قیمت مناسب به‌دست مصرف‌کننده برسد.

وی افزود: به‌نظر من وزیر صمت نباید بحثی که می‌توانست در جاهای دیگر مطرح شود را در جلسه‌ای که خبرنگاران بودند مطرح می‌کرد و این کار خوبی نبود. ما به همکاران می‌گوییم نتایج را در اختیار مردم قرار دهند؛ مردم نباید شاهد اختلافات ما باشند بلکه باید شاهد هماهنگی‌ها باشند.

با توجه به این صحبت‌های رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و اظهارات اخیر وزیر صمت درباره این که اگر وزارت اقتصاد مسئول تعیین قیمت فولاد است، پس این وزارتخانه باید پاسخگوی گرانی فولاد به مردم باشد، به نظر می‌رسد موضوع کاهش ضریب اثرگذاری نرخ محصولات صادراتی منطقه CIS به مساله‌ای جنجالی در هیات دولت تبدیل شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors