جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 دی 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درخواست هندی‌ها از دولت؛ عوارض صادرات سنگ آهن را لغو کنید

با وجود تقاضای انجمن فولاد هند برای توقف صادرات سنگ آهن، فدراسیون صنایع معدنی هند با ارسال نامه‌ای به نخست‌وزیر این کشور خواستار لغو عوارض صادرات سنگ آهن شد.

سنگ آهن

به گزارش فولادبان؛ فدراسیون صنایع معدنی هند، در نامه خود به نارندرا مودی، نخست‌وزیر هندوستان اعلام کرد که تقاضای انجمن فولاد هند برای توقف صادرات سنگ آهن، کل موضوع صادرات این محصول را مبهم کرده و افزایش غیرقابل توجیه قیمت فولاد را توجیه می‌کند.

پیش از این، در پاسخ به تقاضای انجمن فولاد هند برای ممنوعیت صادرات سنگ‌آهن، معدنچیان این کشور هم به دفتر نخست‌وزیر نامه نوشتند و خواستار لغو عوارض صادرات سنگ آهن برای حمایت از تجارت فلزات شدند و افزایش قیمت فولاد را ناشی از سفته‌بازی در بازار عنوان کردند.

هفته گذشته، انجمن فولاد هند از دولت خواسته بود که ممنوعیت صادرات سنگ آهن را برای مدت شش ماه اعمال کند تا جلوی رشد قیمت سنگ آهن گرفته شود. موضوعی که نشان می‌دهد اختلافات معدنی‌ها و فولادسازان هندوستان به بالاترین سطوح در بدنه سیاست‌گذاری این کشور رسیده است.

فدراسیون صنایع معدنی هم در واکنش به این نامه اعلام کرده است: «دوگانگی تولیدکنندگان فولاد درباره کمبود سنگ آهن به خوبی آشکار است، زیرا برخی از تولیدکنندگان اولیه فولاد خودشان صادرکننده سنگ آهن هستند. این واقعیت که شرکت‌های فولادی در حال صادرات سنگ آهن هستند، به این معنی است که سنگ آهن کم ندارند، در غیر این صورت آنها از آن در کارخانه‌های فولاد خود استفاده می‌کردند.»

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors