جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 آذر 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد ظرفیت تولید فولاد با سوخت هیدروژن در کره جنوبی

شرکت کره‌ای POSCO اعلام کرده است که تا سال 2050 ظرفیت تولید فولاد با سوخت هیدروژن را تکمیل می‌کند.

به گزارش فولادبان و به نقل از یونهاپ؛ POSCO، شرکت بزرگ فولادساز کره جنوبی، روز یکشنبه اعلام کرد که ظرفیت تولید فولاد با سوخت هیدروژن را در سه دهه آینده گسترش می‌دهد تا تقاضای روزافزون برای منبع انرژی پاک را تأمین کند.

شرکت POSCO، پنجمین تولیدکننده بزرگ فولاد در جهان همچنین اعلام کرده است که تا سال 2050 تا 5 میلیون تن هیدروژن تولید می‌کند تا اتکای خود به سوخت‌های فسیلی را کاهش دهد و به منابع انرژی تجدیدپذیر اتکای بیشتری کند.

این شرکت در نظر دارد ماه آینده واحد تجاری هیدروژن خود را راه‌اندازی کرده و برای توسعه فناوری‌های مرتبط با آژانس‌های تحقیقاتی در داخل و خارج همکاری کند.

ظرفیت تولید سوخت هیدروژن POSCO سالانه 7000 تن است که بیشتر با استفاده از گاز طبیعی و محصولات جانبی نیروگاه‌های خود، هیدروژن را به کارخانه‌های تولید فولاد می‌رساند.

این شرکت متعهد شده است که فناوری‌های هیدروژن سبز را با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر توسعه دهد تا به اهداف صفر کردن میزان انتشار آلایندگی نزدیک شود و هدف تولید سالانه 2 میلیون تن هیدروژن سبز را تا سال 2040 محقق کند.

شرکت POSCO همچنین اعلام کرده است که در زمینه ذخیره‌سازی هیدروژن، توزیع آن و ایجاد زیرساخت‌های مربوطه سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا فرصت‌های جدید تجاری در بخش انرژی‌های در حال ظهور فراهم کند.

طبق اعلام این شرکت، تقاضا برای هیدروژن از 1.94 میلیون تن در سال 2030 به 5.26 میلیون تن در سال 2040 افزایش خواهد یافت، زیرا بیشتر فعالان صنعت به دنبال راه‌هایی برای کاهش انتشار کربن خود تحت مقررات دقیق زیست‌محیطی هستند.

استراتژی تجاری شرکت POSCO مطابق با اقدام دولت کره جنوبی برای صفر کردن انتشار کربن تا سال 2050 در تلاش برای تبدیل اقتصاد متکی به سوخت‌های فسیلی به یک اقتصاد دوستدار محیط زیست است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors