جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 آذر 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی طرح تفحص از فولاد مبارکه؛ منوط به رای نمایندگان در صحن علنی  

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ادامه بررسی طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت اگر بیشتر نمایندگان با این طرح موافقت کنند، این طرح وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

به گزارش فولادبان؛ از مهرماه امسال تا کنون، طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان مجددا روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفته است. طرحی که یک بار در سال 97 نیز پیشنهاد شده بود، اما هیچ‌گاه به مرحلی بررسی نرسید و این بار با ارائه مدارکی از طرف ناصرموسوی لارگانی، عضو کمیسیو اقتصادی و حسین میرزایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دوباره باز شده است.

آن‌طور هم که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، قرار است در این طرح مسائلی از جمله سوء مدیریت، رانتی که از جیب سهامداران این شرکت به جیب تعداد معدودی افراد ریخته می‌شود و همچنین انعقاد قراردادهای مشکوک خرید و توسعه مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد که همه این مسائل می‌تواند در راستای رزم وزیر صمت مبنی بر مبارزه با فساد و رانت باشد.

علی جدی، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فولادبان در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان عنوان کرد: این طرح در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصویب شده و در دستور کار مجلس قرار گرفته است تا در صحن علنی به رأی‌گیری گذاشته شود که اگر توسط نمایندگان مجلس مورد تصویب قرار گیرد، وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان روز دوشنبه در حضور نمایندگان طراح آن و وزیر صمت در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و پس از رأی‌گیری جلسه صبح روز سه‌شنبه در کمیسیون صنایع، به تصویب رسید.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تاکید کرد: طرح تصویب‌شده به نمایندگان اجازه می‌دهد در هر محوری از کارخانه فولاد مبارکه تحقیق به عمل آورند و بنابراین نحوه عرضه ورق از سوی این شرکت نیز می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors