جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 آذر 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد 27 درصددی واردات فولاد به آمریکا در اکتبر 2020

واردات فولاد به ایالات متحده در ماه اکتبر به ۱٫۴ میلیون تن رسید، در حالی که ماه قبل از آن میزان واردات به این کشور ۱٫۱ میلیون تن بود که این مساله رشد 27 درصدی را در افزایش واردات فولاد به ایالات متحده در ماه اکتبر نسبت به ماه سپتامبر نشان می‌دهد.

به گزارش فولادبان؛ آن‌طور که اداره آمار آمریکا گزارش داده است اگرچه واردات فولاد ایالات متحده در مجموع در سال ۲۰۲۰ نزولی بوده، اما در ماه اکتبر افزایش یافته است.

به نحوی که واردات فولاد ایالات متحده در ماه اکتبر تقریباً ۲۷درصد بیشتر از ماه سپتامبر بوده است. از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا پایان سپتامبر، ایالات متحده ۱۶٫۱ میلیون تن فولاد وارد کرده است در حالی که در مدت مشابه در سال ۲۰۱۹، ایالات متحده ۲۰٫۵ میلیون تن فولاد وارد کرده بود.

بر اساس اطلاعات اداره آمار آمریکا، در واردات چند دسته محصول فولادی به ایالات متحده از جمله میلگرد، ورق‌های نورد سرد، بلوم، شمش و اسلب در ماه اکتبر جهش محسوسی رخ داده است.

واردات بلوم، شمش و اسلب از 80 هزار و 154 تن در سپتامبر به 233 هزار و 798 تن در اکتبر افزایش یافت که تقریباً ۱۹۲درصد رشد نشان می‌دهد.

واردات میلگرد هم در اکتبر تقریباً دو برابر شده و از 39 هزار و 80 تن در سپتامبر به 76 هزار و 347 تن در اکتبر رسیده است.

واردات ورق نورد سرد نیز از 67 هزار و 173 تن در سپتامبر به 94 هزار و 863 تن در اکتبر رسیده که ۴۱ درصد افزایش داشته است.

از طرف دیگر، واردات ورق و نوار فولادی، ورق قلع اندود و ورق نورد گرم از سپتامبر تا اکتبر کاهش یافته است.

بر اساس طبقه‌بندی واردات فولاد آمریکا از کشورها، آمارها بیانگر افزایش واردات از مکزیک است. ایالات متحده در ماه اکتبر 252 هزار و 348 تن فولاد از مکزیک وارد کرد که ۳۴ درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

در همین حال، واردات فولاد آمریکا از کانادا از سپتامبر تا اکتبر تقریبا ثابت مانده است. اما واردات فولاد ایالات متحده از تایوان، آفریقای جنوبی، انگلیس و روسیه کاهش یافته است.

از ابتدای سال ۲۰۲۰ به امروز، واردات فولاد آمریکا از ترکیه، برزیل و سنگاپور افزایش داشته است؛ به عنوان مثال، واردات آمریکا از ترکیه از 5 هزار و 994 تن در ماه سپتامبر به 61 هزار و 948 تن در ماه بعد افزایش یافت.

همچنین واردات فولاد ایالات متحده از ترکیه در دوره ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۰ با افزایش ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 387 هزار و 608 تن رسیده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors