جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 08 آذر 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرکت Cleveland-Cliffs مجوز خرید شعب آمریکایی ArcelorMittal را دریافت کرد

شرکت آمریکایی Cleveland-Cliffs پس از رایزنی‌های بسیار توانست مجوز ضد انحصاری خرید شعب ArcelorMittal در ایالات متحده را از وزارت دادگستری آمریکا دریافت کند.

Cleveland-Cliffs

به گزارش فولادبان؛ شرکت فولادساز آمریکایی Cleveland-Cliffs در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از وزارت دادگستری ایالات متحده مجوزی ضد انحصاری دریافت کرده تا پیشنهاد خود برای خرید کامل شعب شرکت ArcelorMittal در ایالات متحده آمریکا را نهایی کند.

این مجوز مهمترین نقطه عطف برای به پایان رساندن این قرارداد است که قرار شده در دسامبر سال 2020 منعقد شود.

لورنسو گونکالوز، مدیرعامل Cleveland-Cliffs با صدور بیانیه‌ای در این زمینه گفت: «ما خوشحالیم که مقامات ضد انحصاری فدرال، قرارداد ما را زودتر از موعد مقرر تأیید کرده‌اند. با این کار، ما در ماه آینده مسیر مشخصی را برای نهایی کردن این قرارداد در پیش‌رو داریم.»

با صدور این مجوز برای Cleveland-Cliffs، اکنون اجرای قرارداد میان این شرکت باArcelorMittal  صرفا منوط به طی کردن سایر مصوبات و ضوابط عادی است که این دو شرکت انتظار دارند قبل از اتمام قرارداد انجام شود.

شرکت ArcelorMittal که یک شرکت چندملیتی هندی لوکزامبورگی است و بزرگترین تولیدکننده فولاد در جهان محسوب می‌شود، در اواخر سپتامبر توافق کرد که تقریبا تمام عملیات فولادسازی خود را در خاک ایالات متحده به قیمت 1.4 میلیارد دلار پول نقد و سهام به Cleveland-Cliffs بفروشد.

این قرارداد، Cleveland-Cliffs را به بزرگترین تولیدکننده فولاد نورد تخت در آمریکای شمالی تبدیل خواهد کرد. لازم به ذکر است که در اوایل سال جاری میلادی بود که Cleveland-Cliffs با خرید شرکت AK Steel وارد بازار فولاد نورد تخت ایالات متحده شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors