جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 آبان 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برزیل در چین تجهیزات ذخیره سنگ آهن می‌سازد

شرکت برزیلی Vale که جزو بزرگترین صادرکنندگان سنگ آهن جهان محسوب می‌شود با امضای قراردادی با یک بندر چینی، قصد دارد در این بندر تجهیزات ذخیره‌سازی و فرآوری ویژه سنگ آهن بسازد.

به گزارش فولادبان؛ یکی از بزرگترین صادرکنندگان سنگ آهن جهان اعلام کرده است که قصد دارد در یکی از بنادر چین تجهیزات ذخیره‌سازی و فرآوری ویژه سنگ آهن بسازد.

مدیران شرکت برزیلی Vale در همین راستا با مسئولان بندر نینگبو ژوشان چین قراردادی با ارزش 650 میلیون دلار منعقد کرده‌اند و قرار است این مبلغ به طور مساوی توسط دو طرف تأمین شود.

شرکت Vale و بندر نینگبو ژوشان در ماه آگوست سال جاری میلادی همکاری‌های خود را برای ایجاد یک قطب فرآوری سنگ آهن آغاز کردند و قرارداد اخیر نیز در ادامه همان همکاری‌هاست.

با این اقدام، حضور شرکت Vale در بازار بزرگترین مصرف‌کننده و تولیدکننده فولاد جهان، یعنی سرزمین اژدهای زرد، تقویت خواهد شد. البته باید توجه داشت که Vale دومین تولیدکننده بزرگ سنگ آهن در جهان محسوب می‌شود.

بر اساس قرارداد منعقدشده بین مدیران شرکت Vale و مسئولان بندر نینگبو ژوشان، قرار است یک مخزن 4.1 میلیون تنی سنگ آهن و تجهیزات فرآوری آن به همراه دو اسکله دریایی در این بندر احداث شود. این مجموعه قرار است ظرفیت ذخیره‌سازی و فرآوری سالانه 21 میلیون تن سنگ آهن را داشته باشد.

مسئولان شرکت Vale ابراز امیدواری کرده‌اند که با احداث این تجهیزات، هزینه تمام‌شده سنگ آهن صادراتی‌شان به چین کاهش خواهد یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors