جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 آبان 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادغام دو غول فولادی اروپا

شرکت فولادسازی SSAB سوئد و شعبه هلندی تاتا استیل به ادغام نزدیک‌تر شدند.

ادغام تاتااستیل

به گزارش فولادبان به نقل از خبرگزاری رویترز، SSAB در حال مذاکره با تاتا استیل برای خرید کارخانه این شرکت هندی در هلند است.

شرکت SSAB در اطلاعیه اعلام کرد که این شرکت در حال پیگیری چند طرح برای ادغام در اروپا است که خرید شعبه هلندی تاتا استیل یکی از آنها است.

ادغام و خرید سایر شرکت‌های فولادی، منحصر به شرکت SSAB نیست بلکه همه فولادسازان اروپایی به دنبال تجدید ساختار هستند که دلیل آن مازاد عرضه فولاد در دنیا، واردات فولاد ارزان از چین و رکود ناشی از بحران کرونا است که سبب شده سودآوری این شرکت‌ها به خطر بیفتد.

کوشیک شاترجی، مدیر مالی تاتا استیل هم اعلام کرد که این شرکت درباره پیشنهاد SSAB در حال مذاکره با سهامداران است و ابراز امیدواری کرد که این ادغام طی 6 تا 9 ماه آینده انجام شود.

مارک روت، نخست‌وزیر هلند هم از این ادغام استقبال کرد و آن را سبب افزایش سودآوری و پایداری کارخانه فولادسازی تاتا استیل در هلند خواند.

دولت هلند همواره بر اهمیت این کارخانه فولادی برای اقتصاد این کشور تاکید کرده است. 11 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این کارخانه هلندی مشغول به کارند.

تاتا استیل اعلام کرده که قصد دارد فعالیت‌های خود در اروپا را تفکیک کند. تاتا استیل در انگلستان و هلند کارخانه دارد و می‌خواهد برای هر کارخانه استراتژی جداگانه پیگیری کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors